Две атрактивни обучителни програми за Digital Marketing стартират през септември 2018 г.

Дигиталният маркетинг стремително си проправи път до ядрото на бизнеса, дефинирайки себе си като ключов елемент на съвременния бизнес. Днес добрите експерти в тази сфера са едни от най-търсените кадри, а обученията набират все по-голяма популярност.

Сред най-добрите обучителни програми по Дигитален маркетинг изпъкват тези на SoftUni Digital  и Digital PRO.

Разкриването на работещи маркетингови модели, актуалните концепции,задълбочен анализ на маркетинговата комуникация и потребителските нагласи и поведение са само  малка част от менюто, с което ни изкушават двете обучения.

И двете програми са продукт на професионалния и творчески поглед на експерти, доказали себе си и изградили солидна репутация в средите на маркетинговите експерти.

Обучителната програма на SoftUni Digital

се провежда веднъж годишно с продължителност 10 месеца, като се състои от 9 специално селектирани курса. Кандидатстването за програмата е отворено до 11 септември. Програмата се провежда за трета поредна година.

Занятията се провеждат два пъти седмично в делнични дни, между 19:00 и 22:00 ч., а формите на обучение са присъствена и дистанционна.

Цената за участие е 680 лв. за присъствено обучение и 580 лв. за онлайн обучение. Въвеждащият курс е безплатен, но се заплаща 50 лв. такса за явяване на изпит за записване в цялостната програма. Могат да бъдат записани и само отделни курсове.

На своята страница, SoftUni Digital са представили своите тематични модули. Обучението стартира с безплатен подготвителен курс, воден от Георги Малчев #1 Marketing Fundamentals, а след него, се провежда приемен изпит. Успешно преминалите приемния изпит имат възможността да продължат обучението си в останалите 8 курса от програмата.

#2 Content Marketing (Василена Вълчанова)  разглежда създаването на ясна и последователна стратегия за създаване на съдържание, която не само да успее да привлече, но и да ангажира вниманието на потребителите.

Модулите #3 Email Marketing (Жюстин Томс), #4 Facebook Marketing (Бисер Вълов) и #5 Google AdWords (Мартин Войнов) са съсредоточени върху реализирането на  успешни рекламни кампании посредством  изграждането на алгоритъм за действие и атрактивни послания.

Панелът #6 Search Engine Optimization (SEO) (Генадий Воробьов) e съсредоточен върху инструментите за работа при SEO, техническия одит на сайт и Google Search Console.

#7 Google Analytics  (Симеон Емануилов) разглежда платформата във функцията и на оптимален инструмент за  тълкуване на информацията за посетителите на вашия сайт с опорни точки Google Tag Manager и Google Data Studio.

#8 Digital Creative (Ангел Искрев) разглежда кухнята на гениалните идеи. Модулът дава насоки за разпознаване на истински качествените, нестандартни и продуктивни идеи.

Последният модул на курса е #9 E-commerce (Димитър Савов) разглежда електронната търговия до най-малките детайли.

Паралелно с обучителната програма за Дигитален маркетинг на СофтУни ще се проведе и Digital Advancеd Program за напреднали.


Университетската Бизнес Програма по Дигитален Маркетинг на Digital PRO

от своя страна е с продължителност 10 месеца, базирана на 12 учебни модула. Програмата започва на 11-ти Септември и приключва на 30-ти Май. Тя се организира от Международното висше бизнес училище (МВМУ) и от Zapomedia.

Възможностите за участие в програмата Digital Pro също са две присъствена и дистанционна. Присъствените занятия се провеждат в сградата на МВБУ в гр. София два пъти седмично, всеки вторник и четвъртък от 19.00 до 22.00 ч., а онлайн обучението се провежда чрез съвременна обучителна онлайн платформа за дистанционно обучение.

Цената за участие е 880 лв. за присъствено обучение и 780 лв. за онлайн обучение (срокът за записване е 1 септември).

Екипът от лектори може да бъде определен като колоритен букет от професионалисти с богат практически опит. Курсът е разделен на следните модули:

#1 Marketing and Strategy (Мирослав Запорожанов)

#2 Conversion rate optimization (Пламен Бързев)

#3 SEO Marketing (маг. инж. Евгени Йорданов)

#4 Content & Creative (Александър Славов)

#5 Google Adwords (Ивелина Манова)

#6 Facebook Marketing (Стилиян Запорожанов)

#7 Video Marketing (Мария Атанасова)

#8 E-mail Marketing (Мирослав Запорожанов)

#9 Google Analytics (Дечко Стефанов)

#10 Digital Account Management (Мартин Попов)

#11 E-commerce (Николай Илиев)

#12 Dropshipping (Никола Романов)

Двете обучителни програми се характеризират със сходно разделение на учебните модули, но в програмата на  Digital PRO изпъкват някои по-различни акценти.

Digital PRO обръща специално внимание на Conversion rate optimization, насочен към анализ на конкуренция, таргет групи и уникалните предимства. Модулът разглежда още основните принципи при създаването на дизайн с цел успешна реализация на маркетинг кампаниите, какво е A/B тестване, анализ и оптимизиране на резултатите.

Video Marketing-ът е обособен като самостоятелен модул, който задълбочава вниманието към  Storytelling-а и връзката между бизнеса и Инфлуенсър Маркетинга.

Digital Account Management предоставя теоретична и практическа подготовка за позицията Дигитален Акаунт Мениджър с оглед на бизнес комуникацията с партньори и необходимите вътрешно организационни умения.

Последният модул разглежда предпоставките за изграждане на успешен Dropshipping бизнес и  възможностите за реализация на различни международни пазари.

След приключването на двете обучителни програми, участниците не само притежават солидни теоретични познания, но и задълбочени практически умения. По време на курса, те имат възможност да се запознаят и да тестват различните нюанси на Дигиталния маркетинг, което да им даде ориентация за бъдещото им личностно развитие.