Дата:
27 март 2017, понеделникЧас:
16:00 - 20:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Културен център G8, София, Ул. "У. Гладстон" 8, СофияВръзки:
РегистрацияЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Фабрика 360За събитието
Дизайн мисленето (Design thinking) е креативен процес за решаване на комплексни и на пръв поглед нерешими проблеми и намиране на иновативни и нестандартни решения за тях. Методът е пътешествие в няколко етапа: разбиране същността на проблема и дефиниране, генериране на иновативни идеи, оценка и селекция на идеите, изграждане на евтин прототип и тестване. Този процес се използва както от най-иновативните компании в света, така и от социални иноватори и хора, целящи личностно и кариерно развитие.
Най-голямото предимство на дизайн мисленето, е че поставя човека с неговите преживявания в центъра. Това е най-човешкият бизнес подход, концентриращ се не върху продукта/услугата, а върху потребителя и съчетаващ човешкото с креативното и рационалното.
ПОДХОДЯЩО ЗА
| Мениджъри, фокусирани върху потребителите
| Предприемачи и стартъпи
| Маркетинг експерти
| Дизайнери на услуги
| Консултанти по иновации
| Всеки, който иска да развие креативна увереност
КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ
| Какво е емпатия и защо тя е най-важният етап от всяко личностно и предприемаческо пътешествие
| Какви похвати за наблюдение да използваме, за да съберем информация за потребителя
| Как отново да се научим да задаваме въпроса „защо“ като дете
| Защо петима души, работещи над определен проблем в продължение на един ден, дават по-добри резултати, отколкото човек, работещ сам върху един проблем в продължение на пет дни
| Какви инструменти и канави се използват за подпомагане на креативния процес
| Как благодарение на дизайн мисленето компании като IDEO и SAP се нареждат сред най-иновативните в света
| Защо банковият сектор и други индустрии гиганти се обръщат към дизайн мисленето, за да иновират
В тази работилница ще усетите силата на дизайн мисленето от първа ръка. Очаквайте да се потопите в практически насочено и забавно пътешествие, което ще продължи да ви вдъхновява дълго след събитието. Ще покрием всички етапи от креативната методология, започвайки с откриване на нуждите на клиентите, дефиниране на предизвикателството, генериране на идеи и бързо прототипиране. Ще бъдете в състояние да прилагате различните инструменти за решаване на собствените си бизнес проблеми и да създавате иновативни стойностни предложения, подобрявайки въздействието на бранда си върху клиентите.
ЛЕКТОР: Елеонора Карнаса
Елеонора е консултант по управление на иновациите и дизайн мислене – методология, поставяща човека в центъра и създаваща въздействащи решения за брандове, компании и организации. Част от екипа на холандската група Designthikers, в момента работи за ING Bank Romania като дизайнер на услуги в акселераторски програми, както и в лични проекти за насърчаване на креативността като двигател на иновациите в бизнеса и обществото. С над 12-годишен опит в управление на проекти, източници на финансиране за бизнеса и неправителствени организации и изготвяне на комуникационни стратегии.
Ментор в акселераторски програми и състезания по социално предприемачество като PACE( ING Bank Bucharest), Chivas The Venture, Climate-KIC, Global Service Jam, Идейник. Основател на Фабрика 360 – консултантска компания, създаваща авторски и персонализирани обучителни програми на теми „Дизайн мислене“, „ДНК на креативността“, „Разказвачество“, „Социално предприемачество“, „Краудфъндинг“, „Бизнес модел“, „Иновационен мениджмънт“.
Елеонора е магистър по бизнес администрация от Ecole Supérieure de la Francophonie pour l’Administration et le Management и е учила “Service Design” в Central Saint Martin, University of the Arts, London. С богат международен професионален опит, Елеонора е и пътешественик и откривател, живяла в Англия, Испания, Кипър, Румъния, Македония и Тайланд.
НАУЧЕТЕ повече за уъркшопа и се регистрирайте:
https://www.fabrica360.eu/designthinking
Местата са ограничени!