Дата:
26 януари 2017, четвъртъкЧас:
10:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Venus Conference Center, София, бул. Дондуков 9Връзки:
Официална страницаЗа контакти:
+359 885 607 724, E-MailОрганизатори:
Е-training.bgЗа събитието
Това обучение ще помогне на участниците да се запознаят с процеса на подготовка на бизнес продажбите и преговорите; да придобият задълбочени познания, относно техниките за водене на преговори; да се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на бизнес продажби и преговори; да преодоляват външните опити да бъдат манипулирани; Най-важното: да преодоляват отказите на клиентите и успешно да затварят продажбата и преговорите.
Обучението е разработено от консултантите на e-training и e адаптирано към българския пазар и потребители.
Всеки от модулите включва първоначално лекционно обучение, тренинг, казуси за разрешаване – индивидуални и групови, обсъждане на конкретни практически ситуации, въпроси за самостоятелна работа.
Обучението ще приключи с тестова проверка за степента в която обучаемите са възприели знанията и са подготвени за практическото им използване.
Основни теми в програмата
- Подготовка за бизнес продажба и преговори
– Установяване на потенциалните клиенти. Правило за трите „П“. Четири лица при вземане решение за покупка – за бизнес клиенти.
– Методи за достигане до потенциалните клиенти. Практика на българския пазар.
– Изготвяне профил на клиента – практически тествана методика.
– Развиване ползите за клиента – практически план. - Характеристики на ефективния преговарящ
– Професионализъм
– Позитивно мислене
– Умения за активно слушане - Продажбено представяне
– Техники за осъществяване на контакт. СПИН метод за установяване основните потребности при продажба и преговори.
– Умението да задаваме въпроси.
– Планиране на продажбата и продажба на плана – извеждане на потребностите за клиенти търговци. Практически адаптивен подход. - Умения за водене на преговори
– Стратегия на преговорите
– Фази на преговорите - Подготовка
- Размяна на информация
- Преговаряне
- Постигане на съгласие
- Контрол по изпълнение на договореностите
– Боравене с отстъпките
– Техники за въздействие
– Техники за противодействие - Справяне с възраженията на клиентите – търговско преговаряне
– Какво представляват възраженията? Общи принципи и техники при посрещане на възраженията.
– Планиране на възраженията. Разбиране на възраженията на клиентите.
– Основни видове възражения и как да се справяме с всяко едно от тях.
– Основни принципи при преодоляване на възраженията.
– Водене на преговори при продажба. Определяне от какво клиента не може да се откаже; от какво може и на каква цена; кое не е важно за него но е важно за нас?
– Практически способи за водене на преговори при продажбен контакт. - Успешно затваряне на продажбата и следпродажбено сътрудничество с клиентите
– Кога е моментът да се пристъпи към затваряне на продажбата?
– Метод на 5-те въпроса при затваряне. Разчитане на сигналите за покупка.
– Какво прави добрият затварящ продажбите – практически изводи.
– 10-те най резултатни техники за затваряне – адаптация при работа с клиенти-търговци, наблюдения върху българския пазар на бързооборотни стоки.
– Най-често допусканите грешки – как да ги избегнем?
Публикувано на 10 януари
Това обучение ще помогне на участниците да:
– се запознаят с процеса на подготовка на бизнес продажбите и преговорите;
– придобият задълбочени познания, относно техниките за водене на преговори;
– се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на бизнес продажби и преговори;
– преодоляват външните опити да бъдат манипулирани;
– Най-важното: да преодоляват отказите на клиентите и успешно да затварят продажбата и преговорите.
Публикувано на 10 януари
Нужно е да се свържете с организаторите, за да Ви кажат начален час на събитието, тъй като посоченият е ориентировъчен.
Публикувано на 10 януари