Дата:
28 октомври 2015, срядаЧас:
09:00 - 19:30Достъп:
Такса участиеМясто:
Sofia Event Center, СофияВръзки:
Уеб сайт на събитиетоЗа контакти:
-, +35924615 370, E-MailОрганизатори:
Вестник КапиталЗа събитието
Как може да се генерира растеж при стагниращи икономика и пазар, каквито се очаква да бъдат българските през 2015 г.?
Отговорът е класически – чрез качествено нови решения: иновативни модели, стратегии, тактики или продукти, както посочват и ключови мениджъри в сектора, анкетирани от „Регал“.
Търговците ще продължат да преразпределят свития вътрешен пазар. Отключва се вълна от сливания и придобивания. На преден план излиза въпросът за диференцирането от останалите.
Производителите ще мислят за развитие чрез износ и нови продукти. Голямо предизвикателство пред тях е поддържането на качеството.
Потребителите са тези, от чиито решения зависи успехът на пазарните играчи. Това отваря големите теми за тенденциите в нагласите и навиците им на пазаруване, за познаването им, общуването с тях и за спечелването на лоялността им.
Пресечните точки между тези категории пазарни участници и съвместните им действия крият една голяма възможност за синергия на усилията и за по-добри резултати.
Заради всичко това избрахме „Умните решения за устойчиво развитие“ като тема за десетата юбилейна конференция Retail in Detail, която сп. „Регал“ и ГФК България организират съвместно.
Формати Наред с презентациите на международните лектори ще можете да чуете също практически примери, съобразени с българската практика, и дискусии по горещи теми на деня.
Юбилеят Десетгодишнината на RiD ще отбележим, като се опитаме да си припомним последното десетилетие и да прогнозираме развитието в идните пет-десет години.
Освен това ще се опитаме да разширим ритейл тематиката извън традиционните FMCG въпроси, без да подценяваме и тях.