Обучение „3D Анимация за игралната индустрия – персонажи, реквизити, околна среда – част 4“

Приключило

5 ян. - 9 мар. 2017

София

Обучение „3D Анимация за игралната индустрия – персонажи, реквизити, околна среда – част 4“

Дата:

5 ян. - 9 мар. 2017, четвъртък - четвъртък

Час:

18:00

Достъп:

Такса участие

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Software University

За събитието

Целта на това обучение е да даде на кандидатите професионални умения в моделирането и анимацията на сложни органични и хуманоидни, 3D анимационни персонажи с  подходящата за тях околна среда и реквизити, използвайки Maya, MudBox, PhotoShop и други асистентни софтуери – стандарти за игралната и филмовата индустрия. Ще усвоите специфични методи за 3D скулптиране, анимиране и текстуриране на реалистични, хуманоидни анимационни персонажи, така също ще се запознаете с техниките за оптимизирането и импортирането им в игровите енджини – game engines, като Unity 3D.

Обучението ще премине във формата на групов проект, с цел изграждане на демо ниво- прототип за видео игра, в който всеки студент трябва да участва с най-силните си умения. Крайният групов проект ще бъде част от общото порфолио на всеки студент преминал през трите етапа на обучението.