Двудневен Семинар Организация и планиране на сватби и събития 18-19 Януари

18 - 19 ян. 2025

София

Двудневен Семинар Организация и планиране на сватби и събития 18-19 Януари

Дата:

18 - 19 ян. 2025, събота - неделя

Час:

10:00 - 17:00

Достъп:

Такса участие

Място:

BEST WESTERN PLUS Bristol Hotel, София, бул. Христо Ботев 69, гр. София

За контакти:

Ралица Демирева, 0888233177, E-Mail

Организатори:

Двете елши

За събитието

Идеален семинар за всеки, който иска да се впусне в организацията и планирането на събития – сватби, рожденни дни, кръщенета и партита. Подходящ е за начинаещи и за професионалисти.

В този семинар ще покрием много теми, които ще са ви изключително полезни и които са развити на основа на дългогодишния ни опит в организацията на сватби и всякакви събития. Богатите дискусии и споделяне на опит са много полезни и дават информация за бизнеса в дълбочина.

По време на събитието ще получите много полезна информация, много реални работни файлове, както и реалната ни ценова оферта за новия сезон. Ще ви дадем и контакти на колеги и доставчици.

Научете повече за нашата работа и стил на: www.2elshi.com

Създаване на стил – откъде да намерим вдъхновение и как да решим кой стил на работа е най-подходящ за нас?
Колко голям искаме да е бизнеса ни и с какво точно ще се занимаваме – декорация, цялостна организация, флористика. Локален ли ще е бизнеса или в цялата страна? Организация на събития в чужбина.
Легалната страна на нещата – фирми, самоосигуряващи се лица, данъци, законодателство, осигуровки и т.н.
Работа с клиенти:

Комуникация с клиента – първа комуникация след получаване на запитване, поддържане на интерес, комуникация след оферта, след договаряне и по време на подготовката, в самия ден на събитието и последваща комуникация след приключване на работа. Консултации. Мостри.
Изграждане на цялостна концепция и тема с клиента. Проекти.
Как да разберем вкуса и чувството за естетика на клиента и как да го приложим в работата си. Психология на клиента.
Как да се справяме с проблемни и капризни клиенти.
Оферти и ценообразуване:

Създаване на най-добрата оферта – как да правим оферти, стандартна оферта, модифициране спрямо желанията на клиента, значението на първата оферта.
Ценообразуване – как да ценообразуваме, как да изчислим материали, труд и какво да вземем под внимание, проучване на пазара, доставчици.
Договаряне на бюджет с клиента.
Капаро – кога и какво капаро да поискаме.
Планиране на финансовата страна на нещата.
Закупуване на материали, наем на оборудване и поддържане на инвентар.
Организация и планиране:

Процес на организация и нуждата от контрол и планиране.
Как да планираме всеки аспект от организацията преди и в деня на събитието.
Работа с график и точно определяне на времето, нужно за декорация.
Работа в екип и разпределяне на задачи
Справяне със стреса.
Работа с колеги:

Партньорства и препоръки на колеги. Създаване на мрежа.
Комуникация преди и по време на събитието – кетъринг, Dj, фотограф, флористи, сладкари, локация.
Реклама и маркетинг:

Как да си търсим клиенти и силата на препоръките. Идеалният клиент.
Канали за комуникация, социални мрежи, места за рекламиране
Участия в изложения
Важността на снимките, фотосесии
Реклама, маркетинг план
Сайт и брандиране
Рекламни материали
Бонус теми:

Съвети за декорация и работа с живи цветя и балони, tips & tricks, материали, доставки
Работа с дигитални файлове, купуване на права, програми за обработка, принт и др.
Полезни контакти на доставчици и колеги.
Програма:

18 Януари

10:00 – 10:30- Начало и представяне

10:30 – 13:00 – Презентация и дискусии:

Определяне на големината на бизнеса. Определяне на стил.  Легалната страна на бизнеса.

13:00 – 13:45 – Обяд (свободно време)

13:45 – 15:00 – Презентация и дискусии:

Работа с клиенти – комуникация, изграждане на концепция, психология на клиента и др. – 1ва част.

15:00 – 15:15 – Кафе пауза

15:15 – 17:00 – Презентация и дискусии:

Работа с клиенти – комуникация, изграждане на концепция, психология на клиента и други – 2ра част.

Оферти и ценообразуване.

19 Януари:

10:00 – 13:00 – Презентация и дискусии:

Организация и планиране, помощни материали. Работа с колеги.

13:00 – 13:45 – Обяд (свободно време)

13:45 – 15:00 – Презентация и дискусии:

Маркетинг и реклама.

15:00 – 15:15 – Кафе пауза

15:15 – 17:00 – Презентация и дискусии:

Въпроси и дискусии.

Бонус теми – работа с графични файлове, тънкости в работата с живи цветя, тънкости в работата с балони.

 

Времетраене: 10:00 – 17:00 часа

Място на провеждане: BEST WESTERN PLUS Bristol Hotel, бул. Христо Ботев 69, гр. София

***

Early bird (Ранно пиле) цена: 450 лв. (валидна до 30.11.2024):

***

Регулярна цена (валидна от 01.12.2024): 550 лв.

Промоция за 3+ билети (валидна от 01.12.2024): 490 лв. / билет

Организатор: Двете елши сватби

Изисква се предварително заплащане на билета за събитието по банков път.

Билети за събитието можете да купите и през системата на Bilet.bg

В цената са включени кафе паузи, вода и канцеларски материали.

Всички цени са с включено ДДС, моля да ни дадете данни ако имате нужда от фактура.