Дата:
29 септември 2023, петъкЧас:
10:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
хотел Грами, София, гр.София, бул. Александър Малинов 79 ГВръзки:
ПРОГРАМАЗа контакти:
Борислава Монева, 02 860 15 77, E-MailОрганизатори:
Дитерамб Консулт ЕООДЗа събитието
Програма:
10.00–12.30 (11.00-11.15–Кафе-пауза)
1. Кои са ключови клиенти и как да ги разделяме:
– Какви способности трябва да развива мениджърът Ключови Клиенти(КК)
– Система за определяне на Ключов и значим клиент за нас
– Правилна формула за разделяне на „Големите и малките“ ключови партньори
– Как да изградим успешна търговка мрежа с КК
– Изграждане на успешен и работещ план за обслужване на съществуващи КК
2. Професионално управление на Ключовия клиент
– Каква структура ни е необходима за управление на КК
– Къде можем да сгрешим и какво можем да загубим с лошата вътрешно-фирмена комуникация
– Как да управляваме съществуващи КК в процес на работа с тях
– Типове КК и коя е най-подходящата търговска политика за тях
12.30-13.30 Обедна почивка
13.30–17.00 (15.00-15.15-Кафе-пауза)
3. Водене на преговори с ключови клиенти
– Кои са важните стъпки и възможните грешки при нашата подготовка
– Типология на преговорите с различните/еднаквите КК
– Личностно управление на нашите Ключовите Клиенти
– Работещи техники за мотивиране на вече работещите с нас КК
4. Развитие на работата с Ключови клиенти
– Техники за развитие на КК и как програмите за лоялност работят за нас
– Задължителното „Домашно“ за всеки
– Отчетност и планиране на следващ продажбен период при работещи КК
– Заключения и препоръки