Рекламен полуден: динамика на потребителските нагласи 2021

Приключило

9 декември 2021

Online

Рекламен полуден: динамика на потребителските нагласи 2021

Дата:

9 декември 2021, четвъртък

Час:

15:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Interpartners Communications

За събитието

Първа, втора, трета, четвърта… вълна на коронавируса. А междувременно и вълнообразно животът продължава и FMCG секторът поема по нови пътища.

В поредното издание на „Рекламен полуден“ от Interpartners съвместно с Market Links ви предлагаме съвсем пресни данни за динамиката на потребителските навици с фокус върху храни и напитки, както и за устойчивостта на продуктите като набиращ сила фактор на потребителския избор.

Заедно с Добромир Живков, управител на Market Links, ще обсъдим тенденциите в България и двата най-големи съседни пазара: Румъния и Гърция.

09.12. | 15:00 | Zoom

Актуализирайте своя поглед върху FMCG с последни данни!

Регистрирайте се, за да заявите участие – местата са ограничени