Семинар „Influencer маркетинг: мощен инструмент за постигане на Awareness“

Приключило

15 юли 2021

Online

Семинар „Influencer маркетинг: мощен инструмент за постигане на Awareness“

Дата:

15 юли 2021, четвъртък

Час:

19:00 - 21:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

SoftUni Digital

За събитието

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема „Influencer маркетинг: мощен инструмент за постигане на Brand Awareness“ нa 15 юли 2021 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Катерина Николич.

Може да гледате онлайн събитието от ТУК

По време на семинара ще се отдели внимание на следните въпроси:

📌 Какво значи и какво не означава думата „инфлуенсър“?
📌 Какво общо имат инфлуенсърите с маркетинга? Какво означава инфлуенсър маркетинг?
📌 Нуждае ли се нашият бизнес от инфлуенсър маркетинг?
📌 Как да изберем правилния инфлуенсър за съвместна работа?
📌 Какво трябва да знаем, преди да започнем работа с един инфлуенсър?
📌 Видове колаборации – игри с награди, снимки, видеа, live включвания и product review публикации.
📌 Принципи на работа с инфлуенсъри (заплащане/калкулация на приходи/разходи).
📌 Договори и начин на обвързване. Какво трябва да вземем под внимание?
📌 Дългосрочни партньорства и кой инфлуенсър би могъл да се превърне в Brand Ambassador?

👩‍💻 За Катерина Николич

По образование, Катерина е юрист, но се занимава с дигитален маркетинг от 5 г. като започва кариерата си като Copywriter. В момента е Email Marketing и Instagram Marketing Expert в СофтУни. Работи с над 10 Instagram акаунта на онлайн магазини, туристическа агенция, бранд за алкохолни напитки, както и всички инициативи на СофтУни. Развива и своя личен профил @nicolich.travels, който е изцяло с Travel насоченост. В него споделя истории, снимки и видеа от пътувания, полезни съвети и важни препоръки при организация на пътешествия. Работи с брандове и инфлуенсъри, с които изгражда дълготрайни партньорства.
Катерина е лектор на семинара „Съдържанието е цар“ или как да ангажираме потребителите в Инстаграм, който се провежда с близо 600 записани участници.