НОВ ПОГЛЕД. Специализирано събитие за бизнес собственици и бъдещи предприемачи

Приключило

27 февруари 2021

Online

НОВ ПОГЛЕД. Специализирано събитие за бизнес собственици и бъдещи предприемачи

Дата:

27 февруари 2021, събота

Час:

10:00 - 17:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

За контакти:

Димитър Мандов, +359 889 229 185, E-Mail

Организатори:

Димитър Мандов

За събитието

Когато нещо толкова различно като корона-кризата промени начина ни на живот, нов поглед върху начините за продаване е крайно наложителен. Хора и бизнеси променят стила си на пазаруване и трябва спешно да напаснем своите търговски процеси, за да продаваме успешно в новата реалност.

Погледете продажбите под друг ъгъл и извън обичайната рутина. Не пропускайте новите възможности, породени от новите обстоятелства. Различни и много интересни пазарни трендове скоростно се появяват и печелившите ще бъдат онези, които успеят бързо да ги яхнат.

Нов поглед върху привличането на клиента

Потенциалните купувачи, независимо дали са крайни клиенти или B2B, все повече проучват всеки детайл от бъдещата си покупка. Те са запознати с цените и конкурентите ви. Формират определни очаквания, от които зависи избора им.

Нови импулси

Традиционните импулсивни продукти вече имат друг смисъл. Покупките в последният момент имат нови алгоритми и се подчиняват на различни стратегии.

Автоматичност

Модерните технологии ускоряват всяко усилие по търсене на нови клиенти. Който овладее най-добрите и най-бързите методи, той ще привлече най-много възможности. Бързината е толкова важна, колкото навремето бяха контактите и капитала.

Ново представяне

Крайните протребители и B2B клиентите промениха контекста си и затова искат да чуят нови неща, за да вземат решение за покупка. Те проучват по различен начин и през множество канали, което променя много начина, по който се свързвате с тях и им оферирате.

Различно ценообразуване

Да показваме ли цените си на сайта или не? Базови ли цени да предоставяме или нето? Кои са верните цени? Много въпроси, които имат своите отговори. Погледнете ги през различни призми.

Нов поглед върху търговското представяне

Социалните мрежи владеят умовете на хората. Всички са там – продавачи и купувачи. Първите се скъсват да рекламират, а другите все по-малко купуват. За да имаме продажби трябва ли да надвикаме останалите с по-голям бюджет и супер криейтив, или се нуждаем от различни канали и друг подход. Имаме ли време да чакаме?

Обучителен маркетинг?

А времето …
Определено съдържанието привлича. Обучителният маркетинг е най-доброто в бранша, но работи ли достатъчно бързо? Има ли опасност докато обучим клиента, вече да сме фалирали? След като времето за покупка е един от четирите елемента за ускоряване на продажбите, трябва да помислим как да го оптимизираме.

Новите технологии

С новите технологии можем да се видим с десетки потенциални клиенти изключително бързо и лесно. Но нашите конкуренти могат да направят същото. Кой ще използва времето на клиента за реална продажба и кой ще го похаби с празни приказки и ненужна информация.

Решение за покупка

Всеки взима решение за покупка според собствените си разбирания, но и повлиян от своята контактна мрежа. Как да контролираме вярната информация за нашия продукт и услуга, когато онези които влияят върху покупката са пръснати из целия свят?

Ако клиентите ни проучват повече, къде и как трябва да сме позиционирани, за да ни проучат ПРАВИЛНО? Как да се избавим от заблужденията пред потенциалния клиент и да го преведем подходящо през търговския ни процес.