Marketing Hype 21 с Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков (ЦАКК): Комуникация, кризи, избори – лични и общи
Приключило
За събитието
Откриваме хайп сезона през 2021 с тройно участие на признати професионалисти в своята сфера! Нямаме търпение да ви срещнем, макар и дигитално, с доц. д-р Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков от Център за анализи и кризисни комуникации (ЦАКК).
Кои теми ще дискутираме?
• Комуникацията като управленска функция
• Ролята на ПР стратегията при бизнес предизвикателствата
• Кризисните комуникации и с какво могат да помогнат те при решаване на трудни ситуации
• Проблемите при липса на ясни послания
• Фалшивите новини и как да се борим с тях
• Честността, етиката и емпатията в комуникациите
От комуникационна гледна точка се намираме в непознати води и в силно изнервени времена. Реалността на 21 век е, че светът се променя и усложнява с нарастващи темпове. Чрез постоянно учене от средата, от анализи и от чужд опит, комуникатори, мениджъри, политици и всички заинтересовани страни, могат да изградят по-добре подготвени и функциониращи системи, екипи и общества.
Регистрирай се тук БЕЗПЛАТНО: http://bit.ly/2XXX4bJ
МОДЕРАТОР:
Иван Бондоков
Той е съосновател на Limacon и има над 10 годишен опит в клиентските взаимоотношения. Професионалист в сферата на B2B продажбите с фокус върху намиране на клиенти, преговори и затваряне на сделки. Иван е и в основата на това HubSpot да разпознаят България като стратегическа цел за навлизане в местния пазар.
Публикувано на 22 януари
Marketing Hype е уеб поредица, която всеки месец събира на едно място маркетолози, дизайнери, social media специалисти, SEO професионалисти и уеб разработчици от цяла България.
Но кой ти гледа титлите?
Ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, това е уебинарът за теб!
Публикувано на 22 януари