Дата:
22 октомври 2016, съботаЧас:
10:00 - 17:30Достъп:
Такса участиеМясто:
ERATO Еvent Center, София, Бул. Витоша 184Връзки:
Facebook страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Лили ГеоргиеваЗа събитието
Семинар за развитие на личен бранд „Твоето име може да продава“ (4-то издание)
Чудиш ли се защо някои хора намират най-добрата работа, идеалните си клиенти или отдадени последователи много по-лесно от други?
Чудиш ли се как на някои хора им предлагат това, което би трябвало да се полага на теб, предвид опита, знанията и уменията ти?
Чудиш ли се как да стигнеш до тези работодатели, клиенти или фенове, които не само да искат да работят с теб, а и да те препоръчват и на други?
Най-добрият начин, по който можеш да се отличиш е… като развиеш своя автентичен личен бранд.
Защото всеки има личен бранд, но не всеки работи за неговото развитие с определен фокус и цел.
Личният бранд е асоциацията, която хората имат, когато чуят твоето име. Асоциация за това кои лични качества са ти присъщи и в коя област си експерт.
Тук нямам предвид просто репутация или имидж в определени среди.
Говоря ти за истинска връзка с теб, твоите силни страни и това, за което мислиш, че си създаден.
А след това и истинска връзка с тези компании или клиенти, на които можеш да носиш стойност, по твоя си начин.
Компании, търсещи хора като теб и клиенти, търсещи някакъв вид информация или знания, които ще оценят теб като личност и твоите експертни познания като тези, от които имат нужда.
Личният бранд е това, което ще те отличи от многото други, които предлагат знания и умения, продукти или услуги, подобни на твоите.
Личният бранд ще е това, което ще наклонява везните в твоя посока, дори и цената ти да е по-висока.
ТЕМИ
– Какво всъщност е личния бранд и кои са основните му принципи;
– Коя е основната цел да градя личен бранд;
– Кой съм аз и кое е това, което е характерно за мен като лични качества и професионална експертиза?
– Към кого точно да насоча посланието на личния си бранд (кой е моя идеален работодател, клиент или последовател);
– Коя е моята лична история и как да ми служи в граденето на бранда ми;
– Как да използвам Фейсбук, Линкдин, мой блог или сайт, за развитие на личния си бранд;
– Как да развивам личния си бранд офлайн, в реалния живот;
– Как да се представям накратко, така че да предам най-добре посланието на личния си бранд;
– Как да постигна състоянието, което ми е необходимо, за да развивам личния си бранд;
– План за действие след семинара-уъркшоп;
Публикувано на 14 октомври