Семинар „Управлявай своя Мозък – Техники на влиянието“

Дата:

25 юли 2020, събота

Час:

14:00 - 18:30

Достъп:

Входен билет

Място:

Културен център Новият Акропол, София, ул. Генерал Гурко 38А

За контакти:

0890215406, E-Mail

Организатори:

Едуко ЕООД

За събитието

Колко пъти дневно сме „необективно информирани“, неосъзнато карани към взимането на решения или директно излъгани? Ако не искате да сте манипулирани има нужда поне от две неща: да познаете техники на манипулаторите и да се запознаете с това как работи вашия мозък и вашият ум.

🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ?

✅ Как мисли нашият ум и как работи човешкият мозък – от гледна точка на психологията и на новите открития на невробоилогията.
✅ Как заблуждаваме себе си без същински принос отвън, без да е от значение нашата възраст, пол, образование или професия.
✅ Защо споделяйки същата информация стигаме до противоположни заключения.
✅ Кои техники на влиянието се използват за манипулация на хората: в търговията, в политиката, в медиите и в ежедневната комуникация. Как можем да се защитаваме.
✅ Кои техники се използват за манипулация на информацията и с какви средства можем да ги открием.

Теми:

ЧОВЕШКИЯ УМ И НЕГОВИЯТ ГЕНИАЛЕН ИНСТРУМЕНТМОЗЪКЪТ: Как работи процесът наречен „мислене““. Двете „системи“ на мозъка според невробиологията: „бързото“ и „аналитичното“ мислене, техните силни и слаби страни. Кога мислим свободно и кога действат в нас автоматични механизми. Какво се случва в мозъка ни когато мислим „спонтанно“? Кога „интуицията“ става себеизмама?

ОСНОВНИ ПОЗНАВАТЕЛНИ ГРЕШКИ: Кога човекът манипулира себе си без да знае? Кои функции на мисленето позволяват да съществуват застрахователите, лотариите и хазартът? В кои ситуации обичаме да рискуваме и в кои страхът от риска ни лишава от много вероятни печалби? * Защо Експертите толкова често не са прави в своите предсказания? * Кога сме по-обективни: когато оценяваме разделно (всеки случай отделно) или комбинирано (когато преценяваме сравнявайки)?

ТЕХНИКИ НА ВЛИЯНИЕТО:  Как функционират методите на влиянието върху „клиентите“ в търговията и маркетинга и върху „избирателите“ в политиката? Кой тип търговец/политик има по-голям шанс да убеди конкретно вас? Кога имаме склонността да (не)вярваме на авторитети? Вярва ли нашият неконтролиран ум повече на униформирани хора? Какви умствени похвати използват телефонните измамници? … И още други полезни за живота идеи.

Цена:  119 лв. при предварително закупване на билет до 20.7.
Пълна цена:  139 лв.
Брой места: 12

В цената са включени учебни материали и кафепаузи.

за ЗАПИСВАНЕ: https://bit.ly/3fZSCQz