Дата:
25 юли 2020, съботаЧас:
14:00 - 18:30Достъп:
Входен билетМясто:
Културен център Новият Акропол, София, ул. Генерал Гурко 38АВръзки:
Свободно мисленеЗа контакти:
0890215406, E-MailОрганизатори:
Едуко ЕООДЗа събитието
Колко пъти дневно сме „необективно информирани“, неосъзнато карани към взимането на решения или директно излъгани? Ако не искате да сте манипулирани има нужда поне от две неща: да познаете техники на манипулаторите и да се запознаете с това как работи вашия мозък и вашият ум.
🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯
КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ?
✅ Как мисли нашият ум и как работи човешкият мозък – от гледна точка на психологията и на новите открития на невробоилогията.
✅ Как заблуждаваме себе си без същински принос отвън, без да е от значение нашата възраст, пол, образование или професия.
✅ Защо споделяйки същата информация стигаме до противоположни заключения.
✅ Кои техники на влиянието се използват за манипулация на хората: в търговията, в политиката, в медиите и в ежедневната комуникация. Как можем да се защитаваме.
✅ Кои техники се използват за манипулация на информацията и с какви средства можем да ги открием.
Теми:
ЧОВЕШКИЯ УМ И НЕГОВИЯТ ГЕНИАЛЕН ИНСТРУМЕНТ – МОЗЪКЪТ: Как работи процесът наречен „мислене““. Двете „системи“ на мозъка според невробиологията: „бързото“ и „аналитичното“ мислене, техните силни и слаби страни. Кога мислим свободно и кога действат в нас автоматични механизми. Какво се случва в мозъка ни когато мислим „спонтанно“? Кога „интуицията“ става себеизмама?
ОСНОВНИ ПОЗНАВАТЕЛНИ ГРЕШКИ: Кога човекът манипулира себе си без да знае? Кои функции на мисленето позволяват да съществуват застрахователите, лотариите и хазартът? В кои ситуации обичаме да рискуваме и в кои страхът от риска ни лишава от много вероятни печалби? * Защо Експертите толкова често не са прави в своите предсказания? * Кога сме по-обективни: когато оценяваме разделно (всеки случай отделно) или комбинирано (когато преценяваме сравнявайки)?
ТЕХНИКИ НА ВЛИЯНИЕТО: Как функционират методите на влиянието върху „клиентите“ в търговията и маркетинга и върху „избирателите“ в политиката? Кой тип търговец/политик има по-голям шанс да убеди конкретно вас? Кога имаме склонността да (не)вярваме на авторитети? Вярва ли нашият неконтролиран ум повече на униформирани хора? Какви умствени похвати използват телефонните измамници? … И още други полезни за живота идеи.
Цена: 119 лв. при предварително закупване на билет до 20.7.
Пълна цена: 139 лв.
Брой места: 12
В цената са включени учебни материали и кафепаузи.
за ЗАПИСВАНЕ: https://bit.ly/3fZSCQz