Уебинар „Най-новите тенденции в областта на киберсигурността – предизвикателства и възможни решения за бизнеса“
Приключило
Дата:
29 юли 2020, срядаЧас:
13:00 - 17:30Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
+359898929402, E-MailОрганизатори:
АЛИСТА ТрейнингсЗа събитието
Актуалност на темата:
Информацията е изключително ценен актив, а необходимостта от управление на огромно количество данни и тяхната защита е очевидна. Информацията и свързаните с нея процеси, системи и мрежи представляват критични бизнес активи. Организациите и техните информационни системи и мрежи са изправени пред многобройни заплахи за сигурността, включително измами, шпионаж, саботаж, вандализъм и т.н. С всеки изминал ден технологиите стават все по-сложни. Компютърните пробиви и атаки стават по-чести, по-смели и по-комплексни.
Ползата от уебинара:
В предстоящия уебинар са включени теми, които да запознаят участниците в тенденциите на извършваните кибер атаки към бизнес организации и техните процеси, като цели да ги запознае с методологията им на извършване, използвани техники, способи и инструменти, както и правната основа и действия на правоприлагащите органи за тяхното разследване.
Ще бъдат анализирани актуалните тенденции в киберпрестъпността и ще бъдат представени практически съвети към бизнеса за подобряване на киберсигурността.
По време на обучението ще бъде направен и структуриран анализ и демонстрация на конкретни примери.
Такси за участие в уебинара:
Таксата за участие е 130 лв. без ДДС (156 лв. с ДДС) за един участник и 110 лв. без ДДС (132 лв. с ДДС) за участник при двама или повече участници от една организация.
Таксата за участие в уебинара включва:
Полудневно специализирано обучение.
Презентиране на материята от лектори с висока и доказана експертиза в областта, с богат теоретичен и практически опит.
Лекционни и презентационни материали.
Индивидуални консултации с лекторите.
Персонално разглеждане на конкретни въпроси и казуси.
Издаване на специализиран Сертификат.
Възможности за последващо сътрудничество и осигуряване на обучения на преференциални цени.
Сертифициране
На всички участници в уебинара ще бъде издаден Сертификат за преминато специализирано обучение.
Използване на платформата:
Он-лайн обученията (уебинарите) провеждани от АЛСАС ЕООД, се организират през електронна платформа, която е изключително лесна за използване.
За да се присъедините и участвате в он-лайн обучението, трябва в деня и часа на обучението да кликнете на линка, който ще сме Ви изпратили по имейл в деня преди обучението и да следвате инструкциите.
Платформата позволява участие в он-лайн обучението през Вашия стационарен или преносим компютър (лаптоп), таблет или мобилен телефон. Единственото изискване е налична връзка с Интернет и аудио периферия за възпроизвеждане на звук (тонколони, слушалки, вграден говорител или др.). Платформата може да бъде инсталирана като приложение (програма) на Вашето устройство, или може да бъде ползвана директно през браузър, без необходимост от инсталация.
По време на он-лайн обучението ще имате възможност да чувате и виждате всичко, което лекторът предлага на Вашето внимание, като при желание от Ваша страна, може да се включите с видео или аудио излъчване от Вашето устройство или да използвате он-лайн чат прозореца в приложението по време на самото обучение.
Ако нямате достъп до Интернет, можете да участвате в он-лайн обучението и през телефон, като наберете определен номер и въведете с тонален сигнал предварително предоставено Ви ID.
Технически изисквания за използване на платформата:
Работещ настолен компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.
Работещи слушалки, тонколони или вградено аудио.
Регистрация
Регистрация за участие може да направите като попълните регистрационната форма на нашата интернет страница alista.bg. Трябва да изберете конкретния уебинар, като след потвърждение от страна на АЛИСТА Трейнингс за регистрацията Ви за уебинара, в срок до три работни дни, трябва да заплатите съответната такса за участие описана по-горе, по банков път, както следва:
Получател: АЛСАС ЕООД,
ЕИК: 204951773
Банка: „Юробанк България“ АД (Пощенска банка)
BIC: BPBIBGSF
IBAN: BG77 BPBI 7940 1086 6347 02
Покана с линк към платформата ще бъде получен ден преди провеждането на уебинара, на посочения от Вас имейл.
Срокът за регистрация за участие в уебинара е до 27 юли 2020 г.
Моля, да имате предвид, че тъй като местата са ограничени, предвид техническия капацитет на платформата, регистрациите ще бъдат правени по реда на постъпване на заявките. При достигане на техническия капацитет на платформата, заявки за уебинара НЯМА да бъдат приемани, независимо дали са получени преди крайния срок за записване.
Програма на уебинара:
13:00 – 13:15 – Регистрация на участниците и откриване на уебинара.
13:15 – 15:15 Панел 1
Най-предпочитаните обекти, ставащи жертви на кибератаки.
Актуални тенденции в киберпрестъпността.
Съвети към бизнеса за подобряване на киберсигурността.
Ransomware атаки и крипто вируси.
Поръчителства за фирмен шпионаж.
– Какво научихме, как да се предпазим от киберпрестъпления? /онлайн тест/
15:15 – 15:30 – Почивка
15:30 – 17:30 Панел 2
– Вектори на атака при таргетирането на бизнес организации:
Чести уязвимости на web апликациите
Чести уязвимости на мрежовата инфраструктура
Уязвимости при бизнес процесите
Уязвимости, произтичащи от служителите
– Структуриран анализ на реални случаи на:
Компрометиране на бизнес мейл кореспонденция
Пропагандиране и заразяване с Ransomware
– Визия за подобряване нивото на киберсигурността в бизнес организациите.
– Заключителни бележки. Дискусия.