Конференция “CRM Еvolution 2016: Клиентът като партньор”
Приключило
Дата:
27 октомври 2016, четвъртъкЧас:
09:00 - 14:30Достъп:
Такса участиеМясто:
София Хотел Балкан, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
+35924896745, E-MailОрганизатори:
Списание ENTERPRISEЗа събитието
Последните тенденции в развитието на CRM решенията, като философия на управление на компаниите, и иновациите в предлаганите софтуерни продукти, ще бъдат представени на събитието, организирано от списание ENTERPRISE. Конференцията ще разгледа необходимостта за бизнеса от проактивни продажби и промените в поведението на потребителите на услуги и продукти.
Концепцията CRM (Customer Relationship Management) някога е била традиционна стратегия за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори. В наши дни обаче CRM се развива активно и в нови посоки – в сферата на задълбочения анализ на развитието на клиента, бизнес проучванията и оптимизиране на финансовите резултати.
Представители на водещи компании в България ще представят своя успешен опит във внедряването и използването на CRM системи, а по време на практическия МАСТЪР КЛАС участниците в Конференцията ще научат как да използват CRM при маркетинг и рекламни кампании, както и да привличат доволни клиенти.
По време на събитието ще се запознаете с темите от ключовите експерти в сектора:
· Борил Богоев, Онлайн предприемач и консултант
· LaszloPapp, Gartner Area Manager за Унгария и България
· Людмил Стойчев, Управляващ съдружник, CBN Panoff and Stoytchev
· Иван Арнаудов, Founder&CEO, Sales Strategy Consulting Ltd
Конференцията е част от поредицата за успешни практики в различни бизнес сектори MySuccess.bg на списание ENTERPRISE.
Събитието се организира с подкрепата на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) и Българска търговско-промишлена палата (БТПП).
Официален партньор: Парафлоу
Публикувано на 12 октомври
Публикувано на 12 октомври