Уебинар: Как да се погрижим за хората и културата в компанията
Приключило
Дата:
5 май 2020, вторникЧас:
15:00 - 16:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
OnlineЗа контакти:
E-MailЗа събитието
На 5 май от 15:00 ч. Капитал и Кариери организират уебинар на живо:
Как да се погрижим за хората и културата в компанията по време на криза
С участието на:
• Мария Атанасова, директор „Човешки капитал“ за региона EMEA, Progress
• Виктор Фачев, директор „Човешки ресурси“, SiteGround
• Катерина Шопова, директор „Човешки ресурси“ в Lidl Bulgaria
• Анелия Димова, ръководител „Човешки ресурси Югоизточна Европа“, Аурубис България
В новата реалност на дистанционна работа HR специалистите се сблъскват с непознати до този момент предизвикателства. Те трябва да съхранят културата в организацията, да поддържат хората ангажирани, да им помогнат да се справят със стреса от несигурността, която обхваща всеки елемент от живота ни.
HR мениджъри от различни компании ще споделят практични идеи и инструменти как да се погрижим за служителите си по най-добрия начин в настоящите условия.
Събитието е безплатно, но изисква задължителна регистрация тук: https://bit.ly/2VzY8lO
Акценти:
➤ Как да запазим корпоративната култура и да останем верни на ценностите на компанията
➤ Как да помогнем на хората в компанията да останат мотивирани и продуктивни
➤ Как да запазим служителското преживяване във виртуална среда
➤ Как ефективно да управляваме работните процеси от разстояние в малки и големи екипи
➤ Как да се погрижим за физическото и психическото здраве на хората в компанията
➤ Как да се справим с предизвикателствата на дистанционното наемане и адаптацията на нови служители
Можете да зададете своя въпрос към участниците предварително тук: https://bit.ly/2KuEcdJ