Уебинар: Как да се погрижим за хората и културата в компанията

Приключило

5 май 2020

Online

Уебинар: Как да се погрижим за хората и културата в компанията

Дата:

5 май 2020, вторник

Час:

15:00 - 16:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Economedia, Капитал, Кариери

За събитието

На 5 май от 15:00 ч. Капитал и Кариери организират уебинар на живо:

Как да се погрижим за хората и културата в компанията по време на криза

С участието на:

• Мария Атанасова, директор „Човешки капитал“ за региона EMEA, Progress
• Виктор Фачев, директор „Човешки ресурси“, SiteGround
• Катерина Шопова, директор „Човешки ресурси“ в Lidl Bulgaria
• Анелия Димова, ръководител „Човешки ресурси Югоизточна Европа“, Аурубис България

В новата реалност на дистанционна работа HR специалистите се сблъскват с непознати до този момент предизвикателства. Те трябва да съхранят културата в организацията, да поддържат хората ангажирани, да им помогнат да се справят със стреса от несигурността, която обхваща всеки елемент от живота ни.

HR мениджъри от различни компании ще споделят практични идеи и инструменти как да се погрижим за служителите си по най-добрия начин в настоящите условия.

Събитието е безплатно, но изисква задължителна регистрация тук: https://bit.ly/2VzY8lO

Акценти:

➤ Как да запазим корпоративната култура и да останем верни на ценностите на компанията
➤ Как да помогнем на хората в компанията да останат мотивирани и продуктивни
➤ Как да запазим служителското преживяване във виртуална среда
➤ Как ефективно да управляваме работните процеси от разстояние в малки и големи екипи
➤ Как да се погрижим за физическото и психическото здраве на хората в компанията
➤ Как да се справим с предизвикателствата на дистанционното наемане и адаптацията на нови служители

Можете да зададете своя въпрос към участниците предварително тук: https://bit.ly/2KuEcdJ