Marketing Hype vol. 13 E-commerce фунии за дългосрочни резултати
Приключило
Дата:
29 април 2020, срядаЧас:
19:00 - 20:30Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
OnlineВръзки:
Facebook страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
LimaconЗа събитието
Дори по време на изолация ние от Лимакон не спираме да се грижим за вашето развитие, с полезни теми, съобразени с нуждите на бизнеса. Събитията ни са изцяло в дигитална среда и на нашите безплатни уебинари продължаваме да ви срещаме професионалисти.
През март посветихме първия онлайн хайп на дизайн актива и визулната идентичност с Жоро Ангелов. През април обръщаме поглед към рекламните кампании в 13-тото издание на формата.
Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици. Датата е 29.04 и в познатия на всички час 19:00 ще ви е необходим само интернет, за да бъдете наша публика от вкъщи.
На вашето внимание: Виктор Стоилов, основател и CEO на Markademics
— ТЕМА —
„E-commerce фунии за дългосрочни резултати“
Виктор ще ви покаже една малко по-дълга, но изключително интересна фуния за онлайн магазини, в която се отдава специално внимание на всеки един елемент от customer journey-то на потенциалните клиенти. Тази фуния може да се модифицира и за други типове бизнеси, които работят активно в сферата на дигиталния маркетинг.
Регистрация: https://limacon.webinargeek.com/marketing-hype-vol-13
По време на уебинара ще говорим за:
– Важността на цялостната рекламна система за онлайн магазините
– Как правилно да бъде построявана фунията, така че да гарантира по-голям поток от нови клиенти, които са много по-добре запознати с дейността и ценността на бранда
– Какви възможности дава Facebook за по-комплексно и проследимо customer journey
– Какви са плюсовете и резултатите от използването на този тип фунии.
Духът на хайпа е жив, ако си имате вино за компания – супер, ще си кажем online „Наздраве!“ след уебинара. Очакваме ви пред екраните на вашите устройства, за една различна маркетинг сряда вечер!