
Дата:
26 юли 2019, петъкЧас:
18:30 - 20:30Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
Варна, 1, Иноватор Варна, Варна, Иноватор Варна, ул. София 1Връзки:
Регистрация за Лекция 3За контакти:
Анна Христова, 0894540480, E-MailОрганизатори:
Creative MarketingЗа събитието
⚠️Важно: Местата са ограничени!
🔔🔔🔔
Гарантирайте си място още сега:
Регистрация: 👉https://creativemarketing.bg/лекция-3-маркетингова-информация-и-опо
🔴ГОСТ ЛЕКТОР: Деница Делчева
Деница е дипломиран маркетолог с огромен опит и проекти със световни брандове като LÓreal, Canon, Lidl, SAT 1, Viber, както и с редица български. Завършила е в Германия и там е започнала професионалната си кариера, като след 8 години се завръща в България, за да заеме позицията дигитален бранд мениджър на bTV Media Group и да бъде част от редица големи кампании за „Новини“, Masterchef, Фермата, България търси талант и др.
В момента Деница има собствена маркетингова агенция, която оперира в различни държави в Европа.
На Лекция 1 разгледахме какво е то Маркетинг и защо грешното му разбиране, води до грешни очаквания и грешни резултати, цели и задачи на маркетинга, маркетинг микс и концепции. Също така заедно обсъдихме два практически казуса „Тениска без бранд“ и нова дентална практика на Златни пясъци. Това помогна на аудиторията да осъзнае кои са първите стъпки, които трябва да направи, за да изгради успешен бизнес, базиран на добър маркетинг и бизнес планиране.
Лекция 2 има за цел да покаже как да изградим ефективна маркетинг стратегия. Как да си поставим задачи и цели и определим ролята на маркетинга в тях. Да планираме маркетинг взаимоотношенията си на микро и макро ниво, да разработим стратегия и план вдъхновени от КЛИЕНТИТЕ ни.
На Лекция 3 ще обсъдим следните моменти в Маркетинга:
Лекция 3 : Маркетингова информация и опознаване на клиентите
1. Маркетинг информация като инструмент, чрез който опознаваме клиентите си , за да създадем по-висока стойност за тях преди да привличаме стойност под формата на печелби.
2. Маркетинг разузнаване
3. Маркетинг проучване
3.1 План за проучване
4. Лесни и безплатни начини за събиране на първични и вторични данни
5. Примери от практиката
Интересът към безплатните лекции е голям!
Местата са ограничени!
Поради тази причина, в залата ще се допускат само посетители, направили предварителна регистрация.