BRAND talks: Мисия Любима марка – first branding conference
Приключило
Дата:
11 юли 2019, четвъртъкЧас:
09:00 - 16:30Достъп:
Входен билетМясто:
Rainbow Plaza, София, 29, Atanas Dukov str.Връзки:
Фейсбук страницаЗа контакти:
Вероника Илиева, 089826 06 53, E-MailОрганизатори:
Business LadyЗа събитието
BRAND talks: Мисия „Любима марка“
First branding conference
Как да създадеш любим бранд и да печелиш
Няколко детайла отличават марките от ЛЮБИМИТЕ марки и те са…
Любимите ни марки стават неотлъчна част от живота, те са наши приятели, те ни вдъхновяват, те не са просто бранд или продукт. Вие не си купувате просто продукт, а преживяване и емоция. Именно това е нещото, което никога не бихте позволили да си отиде, като бранд експерти. Една фирма не може без брандинг. Дори да не работите за това, вашите действия създават отношение към бранда у хората, затова е по-добре го правите целенасочено и да знаете как.
📌 Искаш марката ти да е любима и да се продава?
📌 Искаш да знаеш как една марка става любима? Защо хората започват да я обичат и сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие и сърца?
📌 Искаш да разбереш през какви етапи и стъпки преминават маркетинговите екипи на успешните марки и дали правят нещо по-различно от теб?
📌 Искаш да усетиш каква е разликата между марка с продажби и любима марка?
📌 Искаш да създадеш емоционална връзка с клиента?
📌 Искаш да отличиш марката си в съвременното море от информация и брандове?
📌 Искаш да научиш най-новите тенденции и подходи в брандинга?
📌 Искаш да разбереш къде да приложиш тези методи още – за личен брандинг, employer branding, корпоративен, за продукт или услуга?
📌 Не знаеш откъде да започнеш?
Най-лесният начин е да чуем как го правят ТОП експерти по маркетинг и брандинг, реални хора, които имат опита да извеждат марки до сърцата на хората и в списъка им с желания и покупки.
Какво да очакваш от Brand Talks?
Brand Talks е първата брандинг конференция у нас:
🔑 Ще бъдат представени най-новите подходи и тенденции в бранд мениджмънта.
🔑 Ще имате и уникалната възможност да чуете историите на успеха на едни от водещите и любими марки.
🔑 Утвърдени специалисти в областта на маркетинга, рекламата, ПР-а и човешките ресурси, ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит.
🔑 Ще чуете ценни препоръки за това, как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти.
🔑 Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим.
ЗАЩО ДА ПРИСЪСТВАШ?
✔ Ще надградиш себе си
✔ Как работи бизнеса
✔ Ноу – хау
✔ Нови хоризонти
✔ Бизнес среда
✔ Среща с лидери
ЛЕКТОРИ И ТЕМИ
🎤 д-р БО – Богомил Стоев
Как да умножите оборота на своя бранд, без да харчите повече?
– Трите стълба за увеличение на печалбата – повече клиенти, по-голяма средна стойност на поръчката, по-чести покупки?
– Какво правят най-успешните брандове в света, което остава скрито за хората?
– Как да харчите по-малко от конкуренцията за своя бранд и да сте по-печеливши от тях?
– Как да бъдете от по-голяма полза за своите клиенти и същевременно да имате по-голяма печалба?
🎤 Марсел Леви
Tворчески директор Noble Graphics
Когато порасна искам да стана Бранд мениджър!
– Могат ли бранд мениджърите да променят света?
– Защо социалната роля на марките е новото уникално предложение за продажба?
– Какво печели бизнеса от правилно избраната кауза?
🎤 Виктория Стоянова
Изп. директор на „Тракийски свят“ ЕАД-България
Може ли малката фирма да създаде голяма марка?
– Какви са предизвикателствата днес, когато искаме брандът ни да е успешен и разпознаваем и утре.
– Повече магия и късмет или чиста наука е създаването на силна и успешна марка?
– Разпознаваемата марка гарантира ли големи печалби?
Може ли марката да разори създателя си.
– Глобалният пазар – приятел или враг на марката?
– 10 – те споделени “тайни” на малкия бизнес създал успешни марки в България.
– “Бранд лифтинг” в малкия бизнес. Ами сега?
🎤 Станимира Ковачева
Global Head of marketing в Tek Experts
Как да изградим работодателска марка чрез посредничеството на нашите служители?
– Какво всъщност е и какво не е посредничеството на служителите?
– Защо посредничеството на служителите е важно за компанията и нейната работодателска марка?
– 5 Основни стъпки при изграждането на програма за посредничество на служителите
-Как да измерим ефективността на програмата за посредничество на служителите
– За какви грешки да внимаваме
🎤 Биляна Христова
Chief Marketing Officer Credissimo
Дигитална трансформация или тайната на компания Номер 1 за онлайн кредити!
– История от старт – ъп до успешна международна финтек компания, оперираща на 4 пазара!
– Как постоянната дигитална транформация е тайната за успеха на най-любимата българска финтех компания.
– Ще научиш какво е дигитална трансформация и как това да се вслушваш в клиентите си е най-правилната посока за развитие.
🎤 Десислава Авджиева
Управител на Алтърнатив Адвъртайзинг
Каква е връзката между корпоративен и персонален брандинг?
– Какви са предимствата и недостатъците в днешно време за единството между корпоративен и персонален бранд?
– Какво е бъдещето на брандинга?
– Практически съвети за корпоративен и персонален брандинг.
🎤 Василиса Иванова
Strategist & Trainer, Marketing Communication
Ах, точно така е! Как не се сетих!
Инсайтът или защо някои брандове успяват да ни развълнуват.
– Как рекламите, които ни разчувстват или разсмиват, винаги имат инсайт
– Какво всъщност е инсайт и какви са съставните му части
– Защо инсайтът винаги ни въздейства
– Как да го търсим инсайта и къде може да го открием
– Как да приложим инсайта в стратегията ни
🎤 Мартин Попов
Управител на Interactive Share
Успешна стратегия за създаване и дистрибутиране на съдържание за социални мрежи
– Мартин ще сподели своя опит как от 1 видео да създадете съдържание за Facebook, LinkedIn, Instagram и Youtube.
– Как от 1 видео да направите =(1 голямо видео и 10 малки видеа), (10 цитата), (1 голям подкаст и 10 по-малки подкаста), (5 статии) – 37 вида съдържание!
– Как лесно и бързо могат да се правят сторита и LIVE видеа?
– Как бизнеса може да се възползва от тази стратегия за създаване на бранд чрез едно голямо парче съдържание, което след това може да се нареже и дистрибутира по много канали с различен контекст?
🎤 Деница Венкова
Queisser Pharma
10 години по пътя на успеха и защо Допелхерц е бранд номер 1 в България
🎤 Александър Христов
Управляващ Директор на Параграф 42
Брандовете – за любовта, лоялността и ефективността
🎤 Ивайло Нецов
Управляващ Директор на foodpanda Bulgaria
Как foodpanda България адаптира Global Маркетинг Стратегия – история за успешно ребрандиране, разказана от първо лице
Етапи за успешно интегриране на глобален бранд в местен пазар.
Защо е важно да бранда да бъде близо до своите потребители?
Адаптиране на глобална концепция.
Как повлиява потребителското поведение и възприемане на бранда, използването на познати лица в бранд комуникацията.
ОРГАНИЗАТОРИ
BRAND talks e част от Smart talks инициативата на списание Bulgaria Business Review, списание и клуб Business Lady и „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” – единствената потребителска онлайн класация в България. Тя се провежда за 11-та поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие и сърца. Инициативата е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.
Тогава елате на първата брандинг конференция у нас BRAND talks: МИСИЯ ЛЮБИМА МАРКА – Как да създадеш любим бранд и да печелиш.
Събитието ще се състои на 11.07.2019 г. От 9.00 ч. до 16 ч. в Рейнбоу Плаза, гр. София, ул. Атанас Дуков №29.
А вечерта от 19,30 ч. на същото място ще връчим наградите „ЛЮБИМА МАРКА“ на брандовете, събрали най-много гласове в единствената потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“, а на техните бранд и маркетинг мениджъри – призове БРАНД МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА.
Куверт за церемонията по награждаване – 100лв. без ДДС/човек
Разгледайте специалната ни оферта за екипи X2 PASS и TEAM PASS и елате с колегите ви или приятели, които се интересуват от темата.
Побързайте да се възползвате от намалената цена за ранно записване до 30.06.2019 г.
Или вземете SPESIAL PASS или VIP PASS и си подсигурете място, както за конференцията BRAND talks, така и за награждаването на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.
Заповядайте и вие на двете събития BRAND talks и награждаването на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“, като научите повече и вземете билет на https://brandtalks.eu/.
Очакваме ви с нетърпение за тази обмяна на опит, за надграждане на експертиза, за ноу – хау, за нови хоризонти и бизнес среда за среща с лидери и създаване на контакти с ТОП експерти по маркетинг, ПР, продажби, директори, мениджъри и предприемачи.