Summer Brand X-Press /eднодневен семинар Бранд мениджмънт/
Приключило
Дата:
29 юни 2019, съботаЧас:
10:00 - 19:00Достъп:
Входен билетМясто:
FABRICA 126 , София, бул."Мария Луиза" № 126Връзки:
УъркшопЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
FABRICA 126За събитието
БРАНД И БРАНДИНГ: предизвикателства и перспективи или как да изграждаме силни, успешни и предпочитани брандове?
За кого?
За всички, които имат отношение към отделните стратегически дисциплини в комуникациите (ПР, реклама, ивент мениджмънт и др.); различните бизнеси (предприемачество и старт-ъп проекти) или креативните индустрии… За студенти, професионалисти; мениджъри на средно и високо организационно ниво, HR специалисти и др.
Основната цел: Участниците да се запознаят с фундаменталните идеи, принципи и професионални работни постановки, свързани с ключовото значение и ролята на модерния бранд, като ги интегрират успешно в тяхната пряка професионална работа, интереси и бъдещи планове…
Да получат нови знания; да развият нови умения и компетенции в областта на модерния бранд мениджмънт в различните области на комуникациите, медиите, бизнеса, културата, изкуството, образованието, спорта, туризма, политиката… Практически навсякъде.
Сертификат за участие: от Center for Creative Industries, Media and New Technologies, подписан от лектора.
Семинарът обединява лекционна и дискусионна част, съобразена с индивидуалните предпочитания и очаквания на аудиторията и дава възможност за пълноценно участие в различните уъркшопове впоследствие.
*** *** ***
Семинар 29 юни 2019 г.
Регистрация и записване от 9:30 до 10:00.
Първи панел:
• Произход на бранда.
• Бранд и брандинг: професионални перспективи.
• Практическото значение и роля на успешния бранд за Интегрираните маркетингови комуникации; различните дисциплини в дизайна; предприемаческия бизнес; културата…
• Вътрешна дискусия – въпроси, коментари.
Кафе пауза
Втори панел:
• Актуални трендове в бранд мениджмънта – как да ги прилагаме?
• Новите потребители.
• Вътрешна дискусия – въпроси, коментари.
Кафе пауза
Обяд
Трети панел:
• Бранд-точките на контакт или „моментите на истината“.
Кафе пауза
Четвърти панел
• Нови устойчиви комуникационни модели при изграждането на успешни брандове – как да ги прилагаме? (Case Study)
• Заключителна сесия и дискусия.
Кафе пауза
Лекторът:
Доц. д-р Стефан Серезлиев работи академично и професионално в областите на Интегрираните маркетингови комуникации, брандинга, дизайна, визуалната реторика и семиотика повече от 25 г.
Един от основателите и творчески директор на първата чуждестранна комуникационна агенция в България: PBI Integrated (US) през 1992 г., а впоследствие и на българските представителства на международни комуникационни структури като McCann Sofia, Euro RSCG Sofiа (HAVAS), DM&B Austria и др.
Участвал е в редица национални и международни проекти в областите на креативните индустрии и брандинга; ръководи академични и професионални семинари, вътрешнофирмени обучения; консултира компании и комуникационни агенции в областите на мениджмънта на Интегрираните маркетингови комуникации и брандинга, оптимизиране на творческия процес и стратегическото творческо планиране.
Автор на монографията „Интегрирани маркетингови комуникации, бранд и графичен дизайн: между перспективите и дефинициите“.
Преподавал е реклама и дизайн в Institut Supérieur des Beaux-Arts de Sousse (ISBAS) – Tunisie, където работи по различни проекти в областта на интеркултурните комуникации и получава награда за принос във висшето образование.
Носител на Специалната награда за развитие на брандинга в България на Десетото юбилейно издание на конкурса PR Priz през 2010.
Член на:
Борд на Институт по реторика и комуникации
Борд на Център за креативни индустрии, медии и нови технологии
Борд на Superbrands Bulgaria
Съюз на Българските Художници (Секция: „Графичен дизайн“)
Съюз на Българските Журналисти
American Academy of Advertising
Ico-D (International Council of Design)
Един от основателите на Българската Академична Асоциация по Комуникации (БААК) и др.
*** *** ***
Един съвместен проект на:
Fabrica 126 / Center for Creative Industries, Media and New Technologies / Institute of Rhetoric and Communications / Superbrands Bulgaria /
Серия от летни еднодневни и двудневни семинари и уъркшопове, посветени на комуникационния бранд мениджмънт в различни области, индустрии, професии…
Първият двудневен уъркшоп от серията Summer Brand X-Press е посветен на бранд позиционирането – ключов етап от изграждането на бранда, неговата идентичност и имидж. Успешното практическо създаване и приложение на бранд позиционирането е основополагащо за всички бранд комуникации впоследствие, включително и за различните типове агенционен мениджмънт (създаване на агенционни, медийни и творчески брифове за ПР, реклама, дизайн, ивенти и др.; контролни системи за стратегическо и творческо планиране и др.). Очаквайте подробности на фейсбук страницата на Fabrica 126!
*** *** ***
Такса за участие в семинара с включени кафе паузи и обяд:
До 24.06.2019 включително – 156 лв с вкл ДДС
До 28.06.2019 включително – 192 лв с вкл ДДС
Отстъпки (ползва се един вид отстъпка):
Групова (колективна):
-10% за група от 3 човека;
-20% за група от 4-6 човека;
-30% за група от 7 човека.
Ние подкрепяме студентите:
-30% (изисква се документ при регистрацията);
допълнително: 1 час консултация онлайн.
***
Присъствието на семинара дава възможност за 10% отстъпка от следващия уъркшоп на SUMMER BRAND X-PRESS.
Начини на плащане: ФАБРИКЪ ЕООД,
IBAN: BG76FINV91501016640335 основание участие семинар 29.06.2019
За въпроси: 0888 636062; 089 999 8 444
* МЕСТАТА СА ОГРАНИЧЕНИ!