Дата:
16 май 2019, четвъртъкЧас:
16:00 - 18:00Достъп:
Входен билетМясто:
Спутник / Sputnik 17, София, Yanko Sakazov blvd.Връзки:
FacebookЗа контакти:
+359 884 088 178, E-MailОрганизатори:
Career ShowЗа събитието
🔑 Или защо темата за Employer Branding-а има нужда от сериозно предефиниране!
Лектори: Диляна Добринова и Георги Гавазов от the other half, https://theotherhalf.co.
🏆 Employer Branding-ът е толкова дълбока тема, че едва ли ще ни стигне едно събитие, за да стигнем до края й. Затова продължаваме нашата поредица от HR meet-ups като видим какво трябва още, за да бъде employer branding-ът ефективен.
📍 Какво да очаквате?
✔ Какво беше работодателската марка до вчера и защо днес вече не е същото
✔ Как хората формират мнението си за един работодател днес
✔ Защо самостоятелната работа по работодателския бранд е
половинчата работа
✔ Къде точно е границата между работодателската и търговската марка
✔ Какво трябва да направи една компания, за да развива силна
(работодателска) марка
✔ Каква роля има редовият служител в изграждането на
(работодателската) марка
✔ Приятна комфортна обстановка с чаша вино и хапки
И защо говорим за employer branding? Защото събитията, особено кариерните, са перфектни да изградите вашия и често най-неочакваните начини са и най-работещи.
📍 За кого е подходящо събитието?
✔ Мениджъри “Човешки ресурси”
✔ Специалисти по човешки ресурси
✔ Специалисти по Employer branding
✔ Специалисти по вътрешни комуникации
✔ Комуникационни специалисти
✔ Представители на комуникационни агенции
📍 За лекторите
За Георги Гавазов
Георги Гавазов се занимава с брандове и бранд стратегии от над 15 години. 9 от тях прекарва в Saatchi&Saatchi София, където отговаря за развитието на стратегическия продукт на агенцията, а в последните години е управляващ директор.
Сред брандовете в портфолиото му са Lidl, Audi, Neterra, Mtel, Visa, Samsung, Chivas Regal итн. Георги има магистърска степен от университета по изкуствата в Берлин.
Основава the other half в края на 2018 г. , за да се фокусира върху изграждането и развитието на брандове, готови да посрещнат променените изисквания на хората и пазара.
За Диляна Добринова
Преди да се присъедини като партньор в the оther half, Диляна Добринова се занимава активно с бранд стратегии и развитието на международни и локални брандове в Publicis Groupe, където заема позицията Ръководител Стратегии. Диляна има водеща роля в трансформацията на брандове като Еконт, А1, Mr. Bricolage, Кенар, Yellow Taxi, Примекс, Software Group. През 2015г защитава магистърска степен по Международен маркетинг мениджмънт към Берлинския университет по икономика и право.
Връща се в България, за да помога на компаниите да бъдат по-близо до хората, заради които съществуват.
Вижте повече за събитието, лекторите и се регистрирайте тук: https://careershow.bg/meetups/employer-branding-is-half-the-job/
–
💥 За нас
Вече над 10 години организираме едни от най-значимите бизнес събития в България, с лектори като Брайън Трейси, Саймън Хезълдейн, Джон Шол и др., както и най-големият форум за българи с опит и образование в чужбина „Кариера в България. Защо не?“. Събрахме много опит, знания, наблюдения и вдъхновение, за да стартираме новото ни начинание – най-мащабното кариерно събитие в България Career Show.