Безплатна въвеждаща лекция за курс „Мениджмънт и Лидерство“

Приключило

7 април 2019

София

Безплатна въвеждаща лекция за курс „Мениджмънт и Лидерство“

Дата:

7 април 2019, неделя

Час:

13:30 - 14:30

Достъп:

Свободен

Място:

MG Academy, София, ул. Екзарх Йосиф №86, ет. 4

За контакти:

E-Mail

Организатори:

MG Academy

За събитието

„Мениджмънт и Лидерство“ е уникална обучителна програма, организирана от MG Academy, която цели да развие в курсистите необходимите Soft Skills, за да станат успешни мениджъри.

Курсът е подходящ както за хора, заемащи ръководни позиции, така и за хора, които искат да станат такива.

Предвидени са редица упражнения и тестове, които да Ви помогнат да разберете по-добре не само себе си, но и хората, с които работите.

След като преминете курс „Мениджмънт и Лидерство“, ще разполагате с богат инструментариум от похвати, които ще Ви помагат всеки ден, и не само подчинените и шефовете Ви ще бъдат доволни от работата Ви, но и Вие самите ще се радвате на успехите си.

Oсвен практическата насоченост на обучението, всеки курсист ще може да се възползва и от опцията за лично менторство от д-р Мариян Генчев, който ще ви помага за вашето личностно, кариерно и бизнес развитие.
Записвайки този курс вие ставате, част от голямото семейство на MG Academy и като такива ще получите още един ПОДАРЪК от нас – БЕЗПЛАТНО посещение на НАЙ-НОВОТО ни ПРАКТИЧЕСКО обучение – “Онлайн маркетинг, продажби и реклама”, в който ще ви помогнем да изградите едни от най-търсените умения в света на бизнеса – да рекламираме и да продаваме.

ПОБЪРЗАЙТЕ, местата се изчерпват бързо.
Сертификат
Начини на плащане
Мениджмънт и Лидерство – програма
Мениджмънт и Лидерство – Въведение / Introduction to Management and Leadership

– Въведение

– Каква е разликата между лидер и мениджър

– Определяне на мениджърските ни стилове

 

Модул: Емоционално интелигентен Лидер (Soft Skills)
1. Емоционална интелигентност/Emotional intelligence (EQ)

– Какво е емоционална интелигентност и защо е толкова популярно днес

– Каква е тайната на успешните лидери

– Приложение на психологията в корпоративна среда и в ежедневието ни

– Изкуството да сме гъвкави когато комуникираме

– Влияние върху околните, изпозвайки емоционална интелигентност

2. Управление на промените / Change Management

– Какво означава управление на промените

– Tайната на мениджърите управляващи екип в среда без стрес

– През какви емоции минаваме при всяка промяна и как да ги управляваме

– Kак да ръководим и мотивираме екип в среда на постоянни промени

3. Управление на времето / Time management

– Как да управляваме времето си

– Kакви са тайните на ефективните мениджъри

– Kак да балансираме work-life

– Как да намираме време за всички важни неща – семейство, здраве, кариерно развитие, пари, личностно развитие и т.н.

– Да се научим да приоритизираме

– Да се научим да казваме „НЕ“

4. Транзакционен анализ / Transnational analysis

– Какво е транзакционен анализ

– Каква е мотивацията, която се крие зад дадено поведение

– Как да комуникираме ефективно с всички хора около нас

– Как да насочваме околните да генерират и взимат решения сами

– Как да комуникираме с различните поколения

– Какво поведение сме си изградили като деца и как да го управляваме

5. Ефективна комуникация / Effective communication

– Какви са техниките за ефективна комуникация

– Как да определяме реакциите и поведението на околните

– Как да се справяме с различните характери

6. Разрешаване на конфликти / Handling conflicts

– Какви са видовете конфликти

– Как да влияем на дадена ситуация

– Какво влияе на нашето поведение

– Как да отстояваме нашата позиция, без да има губеща страна

7. Изграждане на екип / Building a team

– Как да изградим ефективен екип

– Какви са фазите, през които минава всеки екип

– Как да определим различните характери в екипа и как да ги балансираме, за да използваме пълноценно качествата им

8. Мотивация / Motivation

– Какви са факторите, които ни мотивират-

– Каква е нашата мотивация и как да определим мотивацията на другите

9. Управление на ефективността / Performance management

– Как да задаваме цели на екипа

– Как да подобрим представянето на екипа

– Как да даваме обратна връзка

– Как да се справяме с различни трудни ситуации свързани с управлението на ефективен екип

 

Модул: Основи на мениджмънта (Hard skills)
1. Управленско поведение / Management behaviors

– Какви качества са ни необходими, за да сме успешни на различните нива на мениджмънта – нисък, среден и топ мениджмънт

– Какви са качествата, които трябва да развием, за да се развиваме в корпоративната среда

2. Провеждане на интервю за работа / Handling job interview

– Как да интервюираме бъдещите ни служители

– Как да се подготвим, за да сме успешни по време на интервю, когато решим да кандидатстваме за нова работа

– Какви са техниките, за да се предпазим назначаването на хора, които нямат нужната квалификация и мотивация, но са усъвършенствали изкуството за интервю

3. Управление на стреса / Stress management

– Стрес в работната среда – как да го управляваме, за да имаме мотивиран екип

4. Оценка на ситуацията / Situation Appraisal

– Как да задаваме правилните въпроси, за да съберем нужната ни информация

– Активно слушане

– Да се научим да приоритизираме

– Да научим служителите си да са по-ефективни в ежедневните задачи

5. Разрешаване на проблеми / Problem Solving

– Как да генерираме повече от едно решение

– Как да се справяме с проблеми в области, в които не сме експерти

– Какъв е нашия стил за разрешаване на проблеми

– Различни техники за разрешаване на проблеми

6. Взимане на решения / Decision Making

– Предразсъдъци, които ни влияят при вземането на решение

– Техники за критично и креативно мислене

7. Бизнес анализ / Business analysis

– Какво е Бизнес анализ

– Различни техники за бизнес анализ

– Сфери на приложение на бизнес анализа

– Как да подобрим финансовия резултат на компанията

8. Управление на проекти / Project management

– Какво представлява професията project management

– Какви са най-често използваните методи за управление на проекти – waterfall, agile, etc.

– Риск в управлението на проекти

9. Презентационни умения / Presentation skills

– Как да планираме презентация

– Какви са предизвикателствата по време на презентиране и как да се справим с тях

– Как да задържим интереса на аудиторията

10. Фирмена комуникация / Advanced Company Communications

– Как да извлечем максимална полза от всяка среща

– Ефективно използване на времето по време на срещи

– Каква е разликата между среща и брифинг и кога да ги използваме

– Правила за писане на корпоративни репорти

– Какво трябва да знаем за корпоративните имейли