Дата:
9 - 10 апр. 2019, вторник - срядаЧас:
09:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Училище за Бизнес компетенции, Конферентна зала/ ет.4/ оф.2, Конферентна зала, София, ул. Ангиста 6Връзки:
Резервирай мястоЗа контакти:
Стоян Дренски, 028221070, E-MailОрганизатори:
Училище за Бизнес КомпетенцииЗа събитието
Владеете ли „езика на бизнес комуникацията“?
Как градите доверие сред колеги и партньори?
Адаптирате ли стила си към „другата страна“ в комуникацията?
Съобразявате ли се с организационната структура, правила и политики за формална комуникация?
Всичко това можете да обсъдите, заедно с други участници в еднодневния отворен курс на Училище за бизнес компетенции „Бизнес комуникация“.
Цели
Да се представят важни принципи и техники и да се развият комуникационни умения, приложими при комуникация в работна среда – с партньори, колеги, между екипи и отдели.
Теми
ПЪРВИ ДЕН
1. „Компас“ – игра за представяне на себе си в комуникацията
2. Въведение в принципите и предизвикателствата на бизнес комуникацията
Първото впечатление – вербални и невербални символи в автопрезентацията и създаването на очаквания;
Цели и структура на процеса на комуникация. Как въздействаме?
Ролева игра – Въздействие чрез съобщение за събитие.
Бариери пред ефективната комуникация;
Умения за активно слушане и задаване на въпроси;
Упражнение за проверка на фокуса в комуникацията.
3. Особености на личностните стилове в комуникацията
Защо не ни разбират?
По какво се различават в поведението и очакванията си хората с различен стил на комуникация? Как да се адаптираме към различните стилове?
„Трудните в комуникацията“ и отстояване на целите чрез асертивно поведение.
Изграждане на доверие чрез асертивен стил на комуникация
Писмена комуникация – как да избегнем грешките, които дразнят получателите на мейли?
Упражнение за самооценка на личен стил в комуникацията.
Ролева игра за проява на асертивно поведение.
Упражнение за писане на мейл към колеги с различен комуникационен стил.
Умения за комуникация в процеса на организиране и провеждане на работна среща – упражнение.
ВТОРИ ДЕН
4. Комуникация в работния екип и с други екипи
Провеждане на работни срещи с различно предназначение и обхват и овладяване на трудните участници и ситуации;
Ролева игра – организиране и провеждане на срещи по 4 сценария – с колеги в екипа, с други екипи, с клиенти, с мениджъри на по-високо ниво.
Даване на обратна връзка
Ролева игра за даване на обратна връзка (техника ПМД)
Комуникационни умения в процеса на решаване на проблеми и вземане на екипни решения.
Ролева игра с прилагане на метод за латерално мислене „Шестте шапки на ДеБоно“.
5. Бизнес комуникация в условия на различия
Обсъждане на практически казуси за комуникация в екипи със сериозни възрастови различия, в глобални екипи с културни различия.
Практическата работа в обучението включва – индивидуални и екипни упражнения, ролеви игри, анализ и обсъждане на ситуации от казуси, споделяне на личен опит.
Ползи за участниците
По време на обучението участниците ще споделят своя опит и практика в работата. Ще придобият идеи за нови подходи и инициативи, които могат да приложат в работата си. Ще имат възможност да обсъдят мнения и идеи по различни казуси по практически ситуации с другите участници в обучението, ще получат повече гледни точки за реални работни ситуации. След обучението участниците ще разполагат с инициативи, техники и подходи, които да приложат в работна среда.
Място на обучение
Учебна зала на Училище за бизнес компетенции, София, ул. „Пиротска“ 45 ет. 2 офис 20 /спирка на метрото „Опълченска“, изход ул. „Христо Ботев“/.
ЦЕНА за 1 участник -за двудневно обучение 320 лв. без включен ДДС