Дата:
8 март 2019, петъкЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Входен билетМясто:
Софтуерен университет (СофтУни), СофияВръзки:
ФейсбукЗа контакти:
089 224 1199, E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
На 8 март ще стартира второто издание на обучението за Instagram за бизнес в SoftUni Digital, с лектор Петър Владимиров.
Може да изберете да се обучавате присъствено (в сградата на SoftUni в кв. Изток, София) или да гледате лекциите онлайн.
Занятията ще се проведат в рамките на 5 седмици (всеки петък от 19:00 до 22:00).
Може да разгледате повече и да се регистрирате от тук: https://digital.softuni.bg/trainings/2126/instagram-marketing-march-2019
ℹ️ ЗА КУРСА
Майсторският клас за Instagram включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основни аспекта на платформата по отношение на маркетинг:
✔️ Създаване и управление на профил/бизнес профил;
✔️ Стратегия и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание;
✔️ Практика: мобилно и фотозаснемане
✔️ Рекламни кампании и формати
В обучението ще се включат и някои от най-добрите гост-лектори, които са профилирани в различни насоки от Instagram маркетинга:
#реклама
#съдържание
#фотография
#стратегия
*Подробна информация може да видите на страницата на курса.
**Цената за присъствена форма на обучение е 180 лв., а за онлайн форма на обучение – 160 лв.
👨💼 ЗА ЛЕКТОРА
Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR.
Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.
Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Активен член на IAB България. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.
📅 ПРОГРАМА
8 март – Въведение в Instagram
15 март – Създаване на Instagram стратегия
22 март – Съдържание за Instagram
29 март – Рекламни формати, планиране и пускане на реклама
5 аптрил – Заснемане на съдържание, въпроси идискусия