Дата:
1 ноември 2021, понеделникЧас:
09:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Учебна зала на Алфа Куолити, София, кв. Хладилника, ул. Кишинев 8-10За контакти:
Преслава Кюрчева, 0882 62 60 60, E-MailОрганизатори:
Алфа Куолити БългарияЗа събитието
Целта е да систематизираме действията си, да се научим да поставяме цели, но и да следим дали реално ги постигаме. Да изграждаме и гласуваме доверие, да управляваме взаимоотношенията с клиентите
Да осъзнаем кои са нашите клиенти
Това е основополагащ момент при работата с клиенти, а осъзнаването му ще ни разкрие правилния път към успеха.
Обучението съдържа десет теми, в които се корени същността на обслужването на клиентите
*Дефиниране на клиента
*Обслужване
*Подход. Мотиватори
*Подсъзнание и механизъм за Обработване на информация
*Визия и мимики
*Език на тялото
*Глас. Телефонни разговори
*Специални думи. Управление на разговора
*Личностно целеполагане
*Изграждане на доверие и добра атмосфера. Грешкозащита
Това обучение ще Ви помогне да промените отношението си към:
*клиентите;
*колегите;
*фирмата;
*продуктите;
*себе си.
ПРОГРАМА НА ОБУЧЕНИЕТО
АУДИТОРИЯ
Курсът е подходящ за всички йерархични нива и отдели във фирмата, тъй като всеки, пряко или косвено, е ангажиран с процеса на обслужване на клиента
МЕТОД НА ПРЕПОДАВАНЕ
Динамичен трениг, с представяне на проблематични области в разглежданата материя, съпътстван от мултимедийна презентация и обсъждане (в действие) на възникналите въпроси, ролеви игри
ФОРМА НА ПРОВЕЖДАНЕ
Персонално
Публично
Фирмено
РАБОТЕН ЕЗИК
Български
УДОСТОВЕРЕНИЕ
Алфа Куолити издава удостоверения за успешно участие в обученията по отделните теми
Информация за следващи дати за публично обучение може да получите в работни дни от 10.00 до 17.00 ч., на тел.: 02-8624903 | 02-8687531 | 0882 606 008 или ни пишете на e-mail: office@alphaquality.org