Дата:
8 февруари 2019, петъкЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
SoftUni Digital, София, Tintyava 15-17Връзки:
ФейсбукЗа контакти:
+ 359 892 241 199, E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
Заповядайте на безплатния курс „Building Digital Branding“, който ще стартира нa 8 февруари. Лектор ще бъде Жюстин Томс.
Може да изберете да се обучавате присъствено (в сградата на SoftUni в кв. Изток, София) или да гледате лекциите онлайн.
Обучението ще се проведе в рамките на 4 седмици (всеки петък от 19:00 до 22:00).
Може да разгледате повече и да направите своята безплатна регистрация от ТУК: https://digital.softuni.bg/trainings/2125/building-digital-branding-february-2019
ℹ️ ЗА КУРСА
Ще започнем от въведение в брандинга, основните елементи на бранда и какви са принципите за изграждане на бранд в традиционна среда. Ще разгледаме актуалните дигитални канали и ще сравним изграждането на бранд в традиционна и в дигитална среда.
Ще преминем през основни понятия като SWOT анализ, таргет аудитории, послания, консистентност в комуникациите и измерване на резултатите.
*Подробна информация може да видите на страницата на курса.
👩💼 ЗА ЛЕКТОРА
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
📅 ПРОГРАМА
8 февруари – Основи на брандинга. Как се изгражда бранд
15 февруари – SWOT анализ. Аудитории. Цели
22 февруари – Дигитални канали и дигитални брандове
1 март – Развитие на бранда в динамична среда. Планиране
*Обучението е безплатно, но присъствените места са ограничени.