Събитие „Transform Customer Service from the Phone to the Field“
Приключило
Дата:
14 ноември 2018, срядаЧас:
08:45 - 12:30Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
Хотел Hilton Sofia, СофияЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Next ConsultЗа събитието
Запознайте се с Field Service Lightning – иновативното решение на Salesforce за „обслужване на клиенти на място“ (field service management). Научете за предимствата на CRM платформа #1 в света за последните 10 години и как да постигнете по-висока клиентска удовлетвореност, по-ниски разходи за обслужване и повече доволни служители.
Като Златен партньор на Salesforce.com, Next Consult организира ексклузивното представяне на Field Service Lightning в България – системата, която може да промени изцяло начина, по който обслужвате клиентите си.
Запишете се за участие и се запознайте на живо с възможностите на Field Service Lightning и как компаниите по света, използващи системата, подобряват клиентското преживяване.
За кого е предназначено събитието?
Field Service Lightning е полезно решение за компании, обслужващи клиенти „на място“ като телекомуникационни, кабелни и Интернет доставчици, фасилити мениджмънт компании, доставчици на сервизни услуги за техника и много други.
Какво ще научите?
На събитието ще научите как с помощта на Field Service Lightning можете по-ефективно да координирате field операции в т.ч. да планирате и управлявате работни графици, да организирате задачи и екипи, да осъществявате качествен подбор на изпълнители по различни критерии и зададени преференции на клиента, да проследявате статусите на превозни средства, заявки и наличности на ресурси за изпълнение на постъпили задачи, да изготвяте отчети и анализи в реално време и др.
Кои ще бъдат говорителите?
Водещите лектори на събитието са: Орлин Дочев, Управляващ Партньор на Next Consult, Раян Ескобер, Senior Manager Product Marketing Salesforce и Пол Даймънд, Business Development Director Salesforce.