Семинар „Силен старт с LinkedIn–ефективна комуникация за професионалисти“
Приключило
Дата:
27 септември 2018, четвъртъкЧас:
10:00 - 16:30Достъп:
Такса участиеМясто:
Technomagicland Sofia Tech Park, София, бул. Цариградско шосе 111БВръзки:
Фейсбук страницаЗа контакти:
E-MailЗа събитието
Семинарът „Силен старт с LinkedIn – ефективна комуникация за професионалисти“, който ще се проведе на 27 септември 2018 г. от 10 до 16:30 ч. в TechnoMagicLand, е насочен към експерти от буквално всички сфери на бизнеса, които искат да започнат или подобрят присъствието си в най-голямата професионална мрежа в света LinkedIn.
В рамките на 6 часа участниците ще научат как да ползват най-важните функционалности на LinkedIn, за да изградят качествена мрежа от контакти и потенциални клиенти и бизнес партньори, както и да развиват собствена стратегия за постоянното разширяване на тази мрежа.
Лектор на семинара ще бъде създателят на дигитална агенция BookMark и Блогът за LinkedIn / The Linked Blog Александър Кръстев. Александър е автор на първата българска специализирана е-книга „LinkedIn – Социалните контакти в полза на бизнеса“, а от 2015 г. е хоноруван преподавател по дисциплината “Социализиране на бизнес комуникацията – LinkedIn” в магистърска програма на Нов български университет.
Ето и част от уменията и знанията, които ще усвоят участниците в семинара „Силен старт с LinkedIn – ефективна комуникация за професионалисти“:
– Как да изградят all-star профил в LinkedIn;
– Как да използват по най-добрия начин основните функционалности на професионалната мрежа – групи, публикации, фирмени страници;
– Как да разширяват мрежата си от контакти в LinkedIn;
– Как да създават ангажиращо и актрактивно съдържание не само за LinkedIn, но и за останалите социални мрежи;
– Как да ползват LinkedIn за employer branding, създаване на лоялни клиенти и привличане на партньори;
– Как да откриват талантите, които ще помогнат на бизнеса им да се подобри;
– Кои са специалните продукти на LinkedIn за бизнеса и кои от тях си струва да ползваме;
– Как се създадат работеща стратегия за позиционирането на своята компания в LinkedIn;
– Как да ползват различните рекламни формати в професионалната мрежа.