Конференция „Digital Solutions for Retail and FMCG Industry“
Приключило
Дата:
26 октомври 2018, петъкЧас:
09:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Международен панаир Пловдив , Пловдив, бул. „Цар Борис III Обединител“ 37Връзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
DIGITAL4PLOVDIVЗа събитието
Панел 1 ,,Бранд, Идентичност, Реклама“
1-Предизвикателствата на бранд мениджмънта в променящи се времена
2-Пазарна стойност на Бранда и стойност на потребителя
3-Бранд и визуална идентичност.Как да създадем и развием уникална бранд индивидуалност, с която да изпъкнем на пазара?
4-Brand Storytelling. Техники за повлияване при интернет комуникация. Убеждаване, влияние, манипулация и тролове.
5-Управление на онлайн репутацията/Online Reputation Management (ORM)/
6-Employer Branding. Човекът в центъра на комуникациите или как да привличаме служители
7-Синхронизация на телевизионна и онлайн реклама – как го правим и как може да се използва в FMCG индустрията.
8-Излъчване на живо като дигитален актив за развитие на бранда и увеличаване на B2B продажбите
9-Стратегия и тактики за изграждане и развитие на бранд чрез дигитални комуникации Как дигиталната трансформация може да помогне за изграждането на силен бранд. Дигитални кампании за FMCG и Retail
Панел 2 ,,Структура, Процеси, Персонал“
1-Мобилните приложения в FMCG индустрията и Ритейла – нова дигитална ,,мода“ или актуален инструмент за бизнеса.
2-Какви ползи дават на компаниите RFID-технологиите?
3-Управление на заплати и кадри. Интегрирани системи за автоматизация на дейностите свързани с управлението на заплатите и кадрите.
4-Неограничена логистика. Дигитални решения при управление на логистиката
5-General Data Protection Regulation (GDPR). Общ регламент за защита на личните данни.
6-Дигитални инструменти за следене и отчитане изпълнението на задачите,генерирането на нови идеи в компанията и поощряване на активните служители
Панел 3 ,,Маркетинг, Продажби, Взаимоотношения“
1-Campaign Management. Могат ли маркетинговите кампании да бъдат автоматизирани?
2-Технология за измерване на потребителското поведение от дигиталния към физическия свят.
3-Growth Hacking & SX ефект. Резултатно ориентирана маркетингова стратегия.
4-Многоканални продажби в единен интерфейс
5-Chat bot. Какво представляват чат-ботовете и как работят в ритейла. Чат ботове 2018
6-Бизнес симулациите като безрискова, високо реалистична среда за изследване и тестване на пазарни идеи и действия
7-Невромаркетингът – следващото поколение маркетинг
8-CRM – omnichanels Как да привличаме и задържаме клиенти в B2B: Внедряване на омниканална стратегия
9-Дигитални решения за мобилно управление на мърчандайзингови дейности.
Дискусионен панел 4 ,,Индустрия 4.0“
Keynote – – ,,Информационната революция и нейното влияние върху развитието на ритейла и FMCG сектора.“
Keynote – ,, CRM – omnichanels Как да привличаме и задържаме клиенти в Ритейла: Внедряване на омниканална стратегия“
Keynote – ,,Създаване на уникално клиентско преживяване чрез персонализирано клиентско пътешествие“
Keynote – ,,Customer Loyalty. Лоялността на клиентите като основа на успешната компания.“
Keynote – ,, Онлайн магазин. Ефективен, нискобюджетен вариант за увеличаване на продажбите в ритейла“
Keynote – ,,Обучението в дигиталната епоха. Приоритети, Подходи, Резултати“