Дата:
25 юни 2018, понеделникЧас:
08:45Достъп:
Такса участиеМясто:
х-л “Бест Уестърн Сити”, София, ул. „Стара планина“ 6За контакти:
E-MailОрганизатори:
ЕКСПЕРТ ИВЕНТСЗа събитието
Този курс ще ви даде ключове, с които да боравите докато напредвате със своите продажби в онлайн лабиринта от възможности.
Представете си, че между вас и потребителя има тънко огледало, вие го виждате, а той вас не, вие знаете неговото настроение, потребности и навици… така биха изглеждали вашите способности, ако можете да предположите кога и как този потребител се оглежда във вашето огледало.
Къде да бъдат позиционирани продажбите на вашите продукти и услуги? Как да отгатвате тона на вашето послание? Дали да шепнете в ухото на потребителя или да крещите с ярки думи и образи? Къде е ключът?
Необходимо е деликатно равновесие между маркетинговия отдел, който разработва промоции на базата на календар, включващ всички дейности от първата стъпка до последният удивителен знак – процес, който отнема време и е планиран внимателно в корпоративните – отдели, които са предназначени да реагират бързо на текущите тенденции.
В ТОЗИ КУРС ЩЕ НАУЧИТЕ:
Основата на дигиталния маркетинг. Въведение. Публики
- Кой използва Интернет у нас и по света
- Кои са нашите публики и къде онлайн са те
- Кои са основните инструменти на дигиталния маркетинг
Канали и дигитални канали. Социални мрежи
- Канали за комуникация – традиционни и нови
- Социални мрежи и възможности за работа през тях
Маркетинг на съдържанието
- Типове съдържание онлайн
- Защо Маркетинг на съдържанието днес е основният
- Креативност и идеи за съдържание за вашия бизнес
Имейл маркетинг – възможности и бариери
- Имелйът остава най-евтин и ефективен като канал. Как да го използваме
- Основни тънкости и възможности
Реклама онлайн. Бюджетиране и планиране
- Колко да плащаме за онлайн реклама, за да е тя най-ефективна
- Как да разпределяме бюджета
- Планиране на рекламата
Google рекламата в детайл
Лектори на семинара са двама експерти в областта на дигиталния маркетинг и не е смело да твърдим, че те се нареждат по компетентност и опит сред най-добрите в България в брънша – ЖЮСТИН ТОМС и ГЕНАДИ ВОРОБЬОВ
Семинарът е насочен към всички търговци на продукти и услуги, които искат да увеличат обсега на своите възможности за продажби на директни потребители!