Дата:
18 октомври 2018, четвъртъкЧас:
09:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Rainbow Plaza, София, ул. Атанас Дуков 29За контакти:
E-MailОрганизатори:
WEB AND EVENTSЗа събитието
Тайната на отличното клиентско обслужване и успешните продажби
Този семинар е за всеки, който иска да спечели нови клиенти. Тези компании, които днес се съсредоточават върху клиентското обслужване, постигат устойчиво конкурентно предимство и стават лидери в индустрията.
Първокласно клиентско обслужване
Как да бъдете най-добри в клиентското обслужване? Как да достигнете оценка най-малко 8 от 10?
Екип, ориентиран към клиента
Как да промените нагласата, принципите и уменията на вашия екип. Как да различите ефективния служител, от неефективния.
Справяне с недоволни клиенти
Как да подходите към недоволни клиенти? Как правилно да делегирате правомощия и да намалите жалбите на клиентите?
Технологии за клиентско обслужване
Как правилно да внедрите в процеса ефективните технологии за клиентско обслужване?
Запазване на клиенти. Коефициент на изтичане
Как да запазите по-голям процент клиенти и да намалите коефициента на изтичане?
Съкращаване на разходи и процедури
Премахване на глупавите правила. Топ 10 правила, които ще допринесат към успешно клиентско обслужване и спестяване на разходи.
За кого е този семинар?
- За директори и собственици на фирми
- За мениджъри на отдел Обслужване на клиенти
- За мениджъри на отдел Продажби
- За мениджъри отдел Маркетинг и Контрол на качеството
- За сътрудници в отдел Обслужване на клиенти
Или за всеки, който се е сблъсквал с тези проблеми…
- Няма нови продажби, а недоволните клиенти се увеличават.
- Рекламните разходи не водят до ръст на продажбите.
- Трудно привличате нови клиенти, а настоящите спират да ползват услугите ви.
- Не знаете как да се откроите от конкурентите.
- Комуникирайки с клиентите, служителите се държат пасивно, безразлично.
- Служителите Ви са демотивирани и без желание да разрешат проблема на клиента.
- Има голямо текучество на персонала. Служителите ня