
Дата:
28 май - 25 юни 2018, понеделник - понеделникЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Софтуерен университет (СофтУни), Зала Code Ground, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
Майсторският клас за Instagram включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основни аспекта на платформата по отношение на маркетинг: Създаване и управление на профил/бизнес профил, Стратегия и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание, Практика: мобилно и фотозаснемане, и Рекламни кампании и формати и кампании.
Обучението е подходящо както за маркетинг и бранд мениджъри, дигитални ентусиасти и студенти, така и за хора с опит в рекламата, желаещи да разширят знанията си по отношение на Instagram.
Целта на обучението е да се получат познания за създаване, управление, развитие и реклама на Instagram за бизнес цели.
УМЕНИЯ, КОИТО ЩЕ ПРИДОБИЕШ
- Проучваш и анализираш конкуренцията
- Изграждаш стратегия спрямо бизнес целите
- Планираш и създаваш съдържание за Instagram
- Планираш и създаваш рекламни кампании
- Реализираш успешни кампании с известни личности
- Оптимизираш резултатите в реално време
ТЕМИ
1 РЕСУРСИ
2 ВЪВЕДЕНИЕ В INSTAGRAM
3 СЪЗДАВАНЕ НА INSTAGRAM СТРАТЕГИЯ
4 ЗАСНЕМАНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕ ЗА INSTAGRAM
5 РЕКЛАМНИ ФОРМАТИ, ПЛАНИРАНЕ И ПУСКАНЕ НА РЕКЛАМА
6 ВЪПРОСИ, ДИСКУСИЯ И ПОДГОТОВКА ЗА ИЗПИТ
7 ИЗПИТ
Курсът е подходящ както за хора с опит в Instagram за бизнес, така и за абсолютно начинаещи дигитални ентусиасти.