
Дата:
13 апр. - 18 май 2018, петък - петъкЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Софтуерен университет (СофтУни), зала Experience, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
Майсторският клас за Google AdWords е предназначен за хора, които активно се занимават с дигитален маркетинг и вече са добили основни познания за работа с платформата. Обучението цели да запознае аудиторията не само с най-добрите практики за оптимизация на рекламни кампании, но също така да покаже как да свържете работата си в нея с реалните бизнес цели на компанията, за която работите.
Програмата съчетава теория, практика и дискусии, свързани с казуси, с които повечето бизнеси се сблъскват ежедневно. Ще разгледаме много важни теми, свързани с проследяване на резултати, анализ на постигнатото, split testing, attribution modeling, как да боравим бързо и ефективно с инструменти като Google Analytics, добри практики за лендинг страници, автоматизация, Google AdWords API.
Този курс има за цел да ви научи да гледате цялостната картина и да Ви помогне да изградите и реализирате високоефективна стратегия в платформата, с която да постигнете, а защо не и надминете поставените от вас цели. Този курс ще ви научи, не само на конкретни стратегии, но и на начина на мислене, който ще ви осигури добри резултати в дългосрочен план.
УМЕНИЯ, КОИТО ЩЕ ПРИДОБИЕШ
- Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
 - Разбираш потребителската пътека
 - Подбираш правилните ключови думи
 - Пишеш атрактивни рекламни послания
 - Прилагаш добрите практики в search и display
 - Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
 
ТЕМИ
1 РЕСУРСИ
 2 ИЗМЕРВАНЕ И АНАЛИЗ НА СТАТИСТИКА ЗА GOOGLE ADWORDS
 3 ОПТИМИЗАЦИЯ НА SEARCH КАМПАНИИ
 4 ОПТИМИЗАЦИЯ НА ДИСПЛЕЙНИ КАМПАНИИ
 5 GOOGLE ANALYTICS
 6 ADWORDS EDITOR, XML ПРИСТАВКИ И ADWORDS API
 7 ПОТРЕБИТЕЛСКА ПЪТЕКА, ATTRIBUTION MODELING
 8 ИЗПИТ
За кого е подходящ курсът?
Курсът е подходящ за хора с опит в рекламната платформа на AdWords. Предимство би било за участниците е да са карали базовия курс за Google AdWords на SoftUni Digital или да са се сертифицирали в програмата на Google AdWords (но не е задължитено).