Дата:
27 мар. - 30 май 2018, вторник - срядаЧас:
09:00Достъп:
Свържете се с организаторитеМясто:
ул. Рикардо Вакарини №8, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
LSPRЗа събитието
Основната цел на курса по Brand management & Employer branding е да предостави на участниците необходимите знания как марките могат и следва да бъдат управлявани така, че да се подобри преживяването на потребителите и стойността на марката. Централна тема е как социалните медии и нарастващата сила на социалното влияние формират комуникациите на марката.
Участниците ще преминат през процеса на развитие на един продукт в марка и ще бъдат разгледани такива важни елементи като интелектуална собственост, цели и ползи на бранда. Специално внимание се обръща върху значимостта на стратегическото мислене при управлението на марката, като се фокусира върху позициониране, мисия, идентичност, ангажираност на заинтересованите групи и удължаване на живота на марката. Курсът също разглежда как да се създаде запомнящо се бранд преживяване.
Лекторите ще споделят своя практически опит както по отношение на мениджмънта на марките, така и относно специфичността на изграждането на имиджа на добър работодател и ще представят успешни стратегии и кампании на различни компании и сфери на бизнеса. По време на обучението ще бъдaт представени бизнес казуси от реалния живот от широк спектър от индустрии, за да се предостави на участниците по-добро разбиране за текущите и сложни предизвикателства в областта на brand management & employer branding. Курсът ще разгледа най-добрите практики от водещи организации, които могат да бъдат приложени към предизвикателствата, с които се сблъсква вашата организация.
За кого е предназначен курса:
- Маркетинг специалисти
- Employer branding мениджъри
- HR-мениджъри
- Комуникационни мениджъри
Курсът продължава 2 месеца и се състои от 6 практически обучения с водещи специалисти от международни компании и организации.