Marketing workshop Competitive Advantage: SENSE OF URGENCY
Приключило
Дата:
28 - 29 мар. 2018, сряда - четвъртъкЧас:
09:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
betahaus, СофияВръзки:
Повече информация за събитиетоЗа контакти:
Елена Василева, 0896 317707, E-MailОрганизатори:
ELEMARK.BGЗа събитието
Търсите предимство пред засилващата се конкуренция? Искате да се отличавате и да имате иновативна маркетингова стратегия?
Заповядайте на Competitive Advantage: Sense of Urgency – втория специализиран уъркшоп за млади професионалисти от сферата на маркетинга, продажбите и управлението.
Цели на семинара:
– познания / разбиране на последиците от визията на маркетинга
– организация и стратегия, стратегически маркетинг, организационен маркетинг
– клиенти, customer journey
– творчеството в маркетинга и реализацията на конкурентните предимства
– определяне на проблеми / възможности, решаване на проблеми и изпълнение
– Полезни съвети – без чиста теория, само практическо използване на дигиталните модели на RUSCON
– Използване на книгата „Стратегически маркетинг: Наръчник за иновативно мислене“ във Вашите ежедневни бизнес решения
– Приложение в бизнеса Ви
Семинарът ще се проведе на 28 и 29 март в Betahaus, София с участието на един от най-добрите холандски консултанти по стратегически маркетинг, г-н Хербранд Рустенбург!
Събитието е насочено към управители и предприемачи от средния и малък бизнес, продуктови мениджъри, акаунт мениджъри, специалисти в комуникациите и клиентско обслужване.
Съдържанието е подходящо и за студенти по маркетинг, бизнес и мениджмънт, които се интересуват от най-новите тенденции в маркетинга и ще търсят професионално развитие в тази сфера.
Работен език – английски.
Очакваме Ви!