Дата:
21 март 2018, срядаЧас:
09:00 - 15:30Достъп:
Такса участиеМясто:
Sofia Event Center, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
КапиталЗа събитието
Третата годишна конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ е регионално събитие, което се фокусира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване.
Следващата революция в индустрията с онлайн пазаруването вече е факт.
Удовлетворение, получавано на мига при покупката, свързани купувачи, разменни устройства, присъствие на няколко канала на пазара, ново поколение електронни клиенти – всичко това диктува посоката и скоростта на развитие.
Годишната конференция „Успешни стратегии за електронна търговия“ предоставя нов многостранен поглед върху дигиталното и онлайн пазаруване, поднася ценна информация как днес можете да уловите бъдещето, за да бъдете една крачка пред вашите конкуренти.
Уъркшоп: „Визуално представяне на продукти за онлайн търговия – творчески или бизнес процес?
Уъркшопът ще ви предложи методология за вземане на решения и контрол, когато става въпрос за процеса на заснемане на вашите продукти. Освен това ще ви покаже и няколко готови технологични решения. Съдържанието ще е от полза както за стартиращи онлайн магазини, така и за вече работещи бизнеси, които искат да направят процеса на заснемане по-ефективен (повишаване на качеството, намаляване на разхода или и двете).
Основните теми са:
– Тенденции в онлайн представянето на продукти;
– Бизнес планиране на процеса на заснемане на продукти;
– Технологични решения и иновации в продуктовата фотография за онлайн търговия;
Модератор:
Милен Кънев, фотограф, PixelBeez
Продължителност: 1 час и 30 минути
*Уъркшопът е част от конференцията и достъпът до него е безплатен. Местата са ограничени и затова предимство ще имат първите записали се.