Дата:
22 март 2018, четвъртъкЧас:
08:00 - 13:30Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
Sofia Event Center, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Next ConsultЗа събитието
Като стратегически партньор на най-добрата платформа за маркетинг, продажби и обслужване – Salesforce.com, НЕКСТ КОНСУЛТ организира пета годишна конференция с фокус върху добрите практики в бизнеса и дигитализацията на процесите за постигане на по-високи резултати.
Лекторите заедно със собствениците на едни от най-динамичните компании ще споделят с вас:
- Какви са клиентските очаквания, предпочитания, желания, нужди днес
- Как да превърнете компанията си в предпочитания доставчик
- Как да накарате клиентите да се влюбят във Вас
- Как да продавате повече и да маркетирате по-точно
- Как да анализирате по-бързо и ефективно събраната за пазара информация
- Как да обслужвате всеки един клиент като цар
Елате, за да чуете най-актуалните тенденции в областта на маркетинга и продажбите (Customer Journey, AI, IoT, Analytics и др.) от най-иновативната компания в света.
Вижте истински истории на български компании, които поставят клиента в центъра с помощта на Некст Консулт и Salesforce CRM, разказани от самите тях
Получете персонална демонстрация и консултация на възможностите, които Salesforce платформата предоставя за вашия бизнес, в някои от нашите Demo Corners.
Защото КЛИЕНТЪТ е важен! А днес той ползва множество дигитални и офлайн канали… И вие трябва да сте там. И трябва да сте #1!