BE1: Стратегически Маркетинг, Business Essentials 2018
Приключило
Дата:
22 - 23 февр. 2018, четвъртък - петъкЧас:
09:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
MDV Professional Education , партер, София, ул. "Шейново" 7За контакти:
Христина Христова, +359887492126, +359887492756, E-MailОрганизатори:
MDV Professional EducationЗа събитието
Маркетинг темите отдавна не са приоритет само за маркетинг отделите, а са в сърцевината на създаването на успешна бизнес стратегия.
Всеки мениджър, без значение в коя част на компанията оперира, има необходимост да погледне бизнеса през дефинициите за конкуретно предимство, пазарно позициониране и стойност за клиента.
Курсът е подходящ и за практикуващите маркетинг специалисти, които искат да допълнят знанията си с нови примери и да се информират за новостите в маркетинга.
Ниво 1: Стратегически Маркетинг – разглежда основните компоненти на пазарната стратегия – дефинирането на конкурентното предимство на база анализ на пазара и конкурентите, позиционирането на продуктите (вкл. избягването на пазарните капани), изграждане на връзка с потребителите и превръщането им в лоялни клиенти (вкл. как това става с инструментите на дигиталния маркетинг). Преподава се теоретичната рамка, облечена с много практически казуси.
Основни теми:
- Ролята на стратегическия маркетинг
- Създаване на стойност за потребителите
- Анализ на пазара – клиенти, конкуренти, среда
- Сегментация и позициониране
- Създаване на маркет стратегия
- Бранд и изграждане на бранд
- Маркетинг микс
- Дигитален маркетинг и маркетинг в социалните мрежи
- Показатели и измеримост
Преподавател: Пол Диксън BA (Hons), DipM, MCIM