Тренинг „Ефективно обслужване на клиенти в търговски обект“
Приключило
Дата:
24 януари 2018, срядаЧас:
10:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Предстои уточняване, РусеВръзки:
supplychain.bgЗа контакти:
Павлина Цветанова, 0886 277735, E-MailОрганизатори:
Supply Chain LtdЗа събитието
Модул I от Тренировъчна школа Дистрибуция
Обучението ще се проведе:
В София на дати: 2.7.18
В Пловдив на дати: 23.7.18
В Русе на дати: 24.1.18
Теми:
Критерии за качествено обслужване. Техники за бързо усвояване на характеристиките и предимствата на стоките. Методи за бързо и качествено обслужване. Самоиздръжка на магазина. Доволни клиенти дори при възникнал проблем.
Подробна програма:
1. Качество на обслужване. Критерии за качествено обслужване. Техники за бързо усвояване на характеристиките и предимствата на стоките. Методи за бързо и качествено обслужване. Следпродажбен сервиз.
2. Привличане на клиенти чрез добро отношение. Надграждане на продажбите в магазина. Техники за ефективна комуникация. Отношение към себе си. Отношение към другите.
3. Доволни клиенти дори при възникнал проблем. Управление на стреса. Овладяване на конфликтни ситуации. Ескалиране и решаване на проблем.
4. Самоиздръжка на магазина. Прогнозиране на търсенето в магазина. Клиентски анкети. Проучване на конкуренцията.
В края на обучението всеки курсист ще има домашна работа, която трябва да предаде по имейл в рамките на една седмица. На база домашната работа следват индивидуални препоръки.
Пълните учебни програми, компетенции, теми, цени и график на обученията от всички тренировъчни школи можете да видите тук: http://supplychain.bg/obuchenija-2/
Ако имате някакви въпроси по темите или организацията, моля пишете ни на имейл office@supplychain.bg или ни се обадете на телефон 0886277735.
Срокът за записване е до 5 работни дни преди датата на обучението.
Цената e 260 лв без ДДС и включва обучението и кафе паузи.
Издаваме удостоверение за завършен курс.