Дата:
3 ноември 2017, петъкЧас:
10:00 - 17:15Достъп:
Такса участиеМясто:
Зала КИТОВ ЦЕНТЪР, ул. „Люлин планина” № 33 а, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
Росица Стоянова, 02 9515854, E-MailОрганизатори:
Китов центърЗа събитието
Общуването по телефона днес взема превес над личните ни срещи с клиентите. И макар на пръв поглед да няма нищо сложно в това да се разговаря с клиентите по телефона, често се оказва предизвикателство да проведем въздействащ и ползотворен разговор.
9 от 10 клиента, останали неудовлетворени от отношението, което са получили по телефона, са склонни да преустановят работата си с компанията.
Обучението Професионално обслужване по телефона се фокусира върху основни принципи за повишаване на ефективността в телефонната комуникация. Темата представя в детайли професионалния подход към клиентите при общуване по телефона.
Цели на обучението: участниците ще усъвършенстват знанията и уменията си в следните области:
Ключови комуникативни умения при обслужване на клиенти по телефона
Особености при провеждане на входящи и изходящи обаждания
Изразни средства в телефонната комуникация
Личностни типове и стилове на комуникация с всеки от тях
Справяне с емоциите при общуване по телефона
Обучението е подходящо за:
Офис мениджъри / координатори
Служители, които осъществяват и поддържат контакт по телефона от името на компанията
Служители в контактен център
Специалисти „Връзки с клиенти“
Супервайзори в центрове за обслужване на клиенти
Учебен формат: Интерактивно обучение с практически задачи, работа в групи с дискусии и упражнения
Програма:
I. Комуникативни умения, необходими за професионална телефонна комуникация
Специфика на общуването по телефона. Личен комуникационен стил
Активно и пасивно слушане
Събиране на информация. Типове въпроси
Бариери пред ефективната комуникация с клиенти по телефона
Изразни средства в телефонната комуникация
II.Телефонна комуникация
Структура и особености на входящите повиквания
Насоки при провеждане на изходящи обаждания
Поведение по време на телефонния разговор с клиентите на компанията
III.Типове клиенти и специфика в общуването с тях
1.Класифициране на клиентите на компанията:
1.1.Според доминиращия канал на възприятие
1.2.Според предпочитания стил на общуване.
2. Контрол над емоциите при общуване по телефона.
Участниците в обучението получават сертификат.
Китов Център гарантира винаги високо качество.
Най-добрите специалисти ще отговорят на всички ваши въпроси.
Ефективни обучения в малки групи.
Цена 170 лева без ДДС
Сумата се превежда по сметката на КИТОВ ЦЕНТЪР ЕООД
BG13BUIB98881045896700; BIC: BUIBBGSF
За втори и следващ участник от една организация – 10% отстъпка.
В цената са включени материали, кафе паузи, обяд – кетъринг “Мати Ди”