Дата:
18 септември 2017, понеделникЧас:
10:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Китов Център, София, ул. "Люлин планина" 33АЗа контакти:
+ 359 2 951 58 54, E-MailОрганизатори:
Китов ЦентърЗа събитието
Много често първото впечатление на клиентите ни се създава от разговора с рецепциониста или офис мениджъра. В редица случаи първият контакт с клиента е чрез e-mail кореспонденция.
В ежедневната работа „езикът“, който се използва сред колегите и става достояние на клиенти и посетители, говори много за нивото на корпоративна култура на организацията. И във всички тези точки на контакт с клиентите ние нямаме втори шанс да направим добро първо впечатление.
Обучението Бизнес кореспонденция и делово общуване се фокусира върху професионалния подход към клиента и изискванията за общуване в бизнес среда.
Цели на обучението: Участниците ще придобият нови умения или ще надградят предишния си опит в следните области:
- Бизнес етикет и професионално присъствие
- Водене на бизнес кореспонденция по e-mail
- Оформяне на специфични документи
- Провеждане на ефективни изходящи и входящи телефонни разговори
- Професионална комуникация на работното място
- Организиране и водене на работни срещи
- Изграждане на модели на поведение и общуване в бизнес среда
Обучението е подходящо за:
- Офис мениджъри/ офис асистенти
- Административни мениджъри
- Лични асистенти на мениджъри
- Рецепционисти
Учебно съдържание:
Интерактивно обучение с бизнес симулации, казуси и практически задачи
I. Бизнес етикет и кореспонденция
- Професионално присъствие и делова визия
- Видове документи – специфика при изготвяне и оформяне. Структура и стилистични особености
- Изисквания при работа с e-mail. Писма до вътрешни и външни клиенти на компанията
II. Телефонна комуникация в корпоративна среда
- Стандарти за приемане на входящи повиквания
- Насоки за провеждане на ефективни изходящи обаждания
- Професионално обслужване на клиенти по телефона
III.Ефективни работни срещи
- Предварителна подготовка
- Организиране на работни срещи с колеги или клиенти
- Умения за водене на протокол
- Действия след приключване на срещата