Дата:
19 юли 2017, срядаЧас:
10.00Достъп:
Такса участиеМясто:
Зала КИТОВ ЦЕНТЪР, ул. „Люлин планина” № 33 а, СофияЗа контакти:
Росица Стоянова, 0892 241171, E-MailОрганизатори:
Китов център ЕООДЗа събитието
Подготвен или късметлия?
Общуването по телефона днес взема превес над личните ни срещи с клиентите. И макар на пръв поглед да няма нищо сложно в това да се разговаря с клиентите по телефона, често се оказва предизвикателство да проведем въздействащ и ползотворен разговор.
9 от 10 клиента, останали неудовлетворени от отношението, което са получили по телефона, са склонни да преустановят работата си с компанията.
Обучението Професионално обслужване по телефона се фокусира върху основни принципи за повишаване на ефективността в телефонната комуникация. Темата представя в детайли професионалния подход към клиентите при общуване по телефона.
Цели на обучението: участниците ще усъвършенстват знанията и уменията си в следните области:
1. Ключови комуникативни умения при обслужване на клиенти по телефона
2.Особености при провеждане на входящи и изходящи обаждания
3.Изразни средства в телефонната комуникация
4.Личностни типове и стилове на комуникация с всеки от тях
5.Справяне с емоциите при общуване по телефона
Обучението е подходящо за:
1.Служители в контактен център
2.Супервайзори в центрове за обслужване на клиенти
3.Специалисти „Връзки с клиенти“
4.Служители, които осъществяват и поддържат контакт по телефона от името на компанията
Учебен формат: Интерактивно обучение с практически задачи, работа в групи с дискусии и упражнения