Обучение „Digital Marketing Fundamentals“ в Пловдив
Приключило
За събитието
ДВУДНЕВЕН МАРКЕТИНГ МАРАТОН В ПЛОВДИВ!
Курсът ще покрие всички най-съществени точки от света на дигиталния маркетинг – от значението на социалните мрежи, психологията и поведението на потребителите им, както и мястото на маркетинга в тях, през PPC кампании и SEO оптимизация, до бранд мениджмънт и маркетинг чрез съдържание.
Обучението ще се води от Петър Дяксов (собственик и мениджър на IT фирмата Tendrik). Той се занимава с онлайн търговия и дигитален маркетинг от близо 10 години. Ръководи IT фирмата Tendrik, която помага на малки и средни бизнеси да бъдат по-успешни онлайн и да печелят повече пари от Интернет. Работил е по проекти, простиращи се от Балканите до САЩ и Канада.
Динамично нараства важността на онлайн рекламата и дигиталното присъствие, както и нуждата от все повече специалисти в дигиталната сфера. Възползвайте се!
За кого е?
- За всеки, който иска да задълбочи знанията си в сферата на онлайн маркетинга
- За всеки, който иска да се развива (или развива свой собствен бизнес) в онлайн пространството
- За тепърва прохождащи специалисти в дигиталната сфера и онлайн търговията.
Поради естеството на сферата и практическата насоченост на курса, той е подходящ за всеки един амбициозен човек. В дигитализирания свят, в който живеем, е почти невъзможно да избегнем онлайн пространството, рекламата и всички други нюанси на дигиталния маркетинг, с каквото и да се занимаваме. Развиването на бизнес – дори само физически, вече задължително се нуждае и от онлайн присъствие. Работата в каквато и да е фирма вече задължително включва познания от дигиталната сфера. Затова и програмата минава през всички основни аспекти на дигиталния маркетинг, за да може да бъде полезна за всеки – от начинаещи до специалисти.
Какви умения ще придобиете?
- Идеи за създаване на качествено съдържание в интернет;
- Оптимизация на уебсайт и най-добрите практики в сферата на SEO;
- Създаване на успешни маркетинг (и ремаркетинг) кампании във Facebook;
- Създаване на цялостна маркетингова стратегия онлайн и изпълнението ѝ, включващо план, анализ, оптимизация, реклама, създаване и резултати;
- Анализ на конкуренцията и потребителите и правилно таргетиране;
- Предоставяне на най-подходяща визуална и дигитална идентичност;
- Ще разберете силата на социалните мрежи и ще знаете как правилно да се възползвате от тях.