Тренинг „Как да създадем успешна и-мейл кампания с минимални разходи“
Приключило

Дата:
15 юни 2017, четвъртъкЧас:
18:30 - 20:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Training Academy, София, бул. "Витоша" 19Връзки:
Facebook страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Training AcademyЗа събитието
В този вечерен тренинг ще ви покажем как да извлечете максималното от и-мейл маркетинг кампаниите. Обучението ще ви предложи стратегии за изграждане на качествен списък от абонати. Разберете как да запазите доброто име и репутацията на своята компания, като спазвате законните за спама и създавате стойностно и-мейл съдържание.
Умението за разработване на ефективни маркетинг и-мейли- от форматиране и дизайн до съдържание, е ключово за успеха на вашия бизнес.
Ако подцените тази дейност, вие рискувате да:
- останете незабелязани на пазара;
 - загубите време и финансови средства;
 - имате слаби продажби и да не достигнете таргетите си за определения период;
 - разчитате единствено на успеха.
 
Какво е решението?
Овладявайки основните инструменти на и-мейл маркетинг кампаниите, вие ще установите контрол над продажбения си процес, като пускате адекватни реклами към своята целева аудитория и анализирате данните от тях, за постигане на по- високи резултати.
Това обучение е за:
- собственици на малък и среден бизнес;
 - хора, които искат да придобият основни маркетинг умения за успешен бизнес;
 - търговци, които целят да контролират целия продажбен процес и резултатите от него.
 
Темите, които ще разгледаме:
1. Изграждане на и-мейл списък;
 2. Как да привлечем потенциалните клиенти да се абонират за нашия бюлетин;
 3. Избор на формат за и-мейл;
 4. Създаване на ефективни call-to action (бутони за действие);
 5. Дизайн и съдържание на мощната и-мейл кампания;
 6. Създаване на ефективни заглавия;
 7. Избягване на спам филтрите;
 8. Автоматизирани и-мейл кампании.
Резултати:
– ще знаете как да съберете своя списък от и-мейл адреси- бази данни;
 – ще научите как правилно да поднасяте информацията към своята целева аудитория;
 – ще се запознаете с добри и лоши практики от и-мейл маркетинга;
 – ще разполагате с повече време и средства, спестени от налучкване на правилна и-мейл кампания.