Лекция „Storytelling: Изкуството на добре разказаните истории в бизнеса“

Приключило

6 юни 2017

София

Лекция „Storytelling: Изкуството на добре разказаните истории в бизнеса“

Дата:

6 юни 2017, вторник

Час:

18:30 - 20:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Training Academy, София, бул. "Витоша" 19

За контакти:

087 668 7679 , E-Mail

Организатори:

Training Academy

За събитието

Storytelling e метод за предаване на знания, информация и ценности чрез разказ. Разказването на истории в бизнеса отговаря на нуждата от повече вдъхновение на всички нива – лично, екипно, организационно и при комуникация с външния пазар и клиентите.

Често знаем повече, отколкото можем да разкажем. Ето защо е важно да имаме ясна стратегия какво и как да разкажем според целта, ситуацията и аудиторията. В противен случай рискуваме да:

  •  изгубим моментално вниманието на аудиторията си;
  •  пропуснем възможности, които сме търсили цял живот;
  •  не срещнем така търсената подкрепа за идеята си, просто защото не сме я пресъздали правилно.

___________________________________________________

Какво е решението?

Овладяването на сторителинга би ви помогнало значително в много ситуации както в личния живот, така и е професионалната сфера. Добре разказаните истории помагат при продажби, презентации, преговори, съобщаване на резултати, поставяне на цели, комуникиране на мисия, визия и ценности, извличане на поуки от допуснати грешки и срещнати трудности.
___________________________________________________

Това обучение е за хора, които:

  •  имат ежедневна нужда от ефективно общуване в бизнес среда;
  •  искат да разширят и задълбочат знанията и уменията си за разказване на истории;
  •  търсят начини да мотивират хората около себе си;
  •  усещат, че имат какво да кажат и искат да допринасят за успеха на екипа;
  •  знаят, че умението за слушане е важна част от умението за разказване.

___________________________________________________

Темите, които ще разгледаме:

1. Какви са особеностите на разказването на истории в различен бизнес контекст – продажби, реклама, медии, новини, софтуер, вътрешни комуникации, мениджмънт и лидерство;
2. Колко начина има за разказване на една и съща история;
3. Каква е ролята на интуицията и импровизацията в процеса на разказване;
4. Казуси от практиката и ключови инструменти за изграждане и разказване на истории;
5. Как невербалното поведение и емоциите влияят на представянето.
___________________________________________________

Резултати:

  • Ще можете да идентифицирате зоните си за учене и подобрение;
  • Ще знаете как да изразявате правилно това, което искате да кажете;
  • Ще умеете да разпознавате ключовите елементи на всяка история;
  • Ще откривате кое е точното място на хумора и тъгата в историите.