Saatchi&Saatchi лекция на тема “Как да отключим креативността си“
Приключило
Дата:
3 юни 2017, съботаЧас:
10:30 - 13:30Достъп:
КандидатстванеМясто:
Магистратура "Реклама, Бизнес дизайн и Бранд мениджмънт", София, ул. "Гусла" 1Връзки:
Facebook страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Магистратура Реклама, Бизнес дизайн и Бранд мениджмънтЗа събитието
Всички ние се раждаме с идеи, влизаме в училище креативни (всяко дете може да рисува и е пълно с идеи), но след това нещо се счупва. Училището е като черна дупка за креативността, започва да мачка идеите ни и да ги вкарва в шаблони. И неусетно спираме да вярваме в идеите си.
Събитието ще започне с лекция на тема “Как да отключим креативността си”, по време на която ще научите как да развиете творческото си мислене и да го използвате, за да създавате работеща рекламна кампания.
Гост-лектори ще бъдат Бари Бранд, дългогодишен творчески директор в няколко офиса на Saatchi & Saatchi в Близкия Изток и Европа и Милин Джалалиев, управител „Комуникации“ в Publicis One.
Във втората част на деня участниците ще имат възможност да се включат в практически уъркшопи, където ще приложат творческото си мислене, за да развият идеите и проектите си за участие в конкурса за стипендия „София. Заслужава си да я посетиш“. Целта на конкурса е да даде възможност на всеки кандидат да предложи кампания, с която да стимулира разговора за София сред чужденците, като остави ясно послание какво е София и по този начин спомогне за устойчивото увеличение на туристите в града.
Авторите на трите най-интересни и вдъхновяващи кампании ще получат стипендии за обучение в магистърската програма „Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт“ на Saatchi&Saatchi и ВУЗФ, всяка от които покрива 50% от таксата за обучение.