Уебинар „Дигитализация и автоматизация на маркетинг и продажбени процеси“, Втора част

Приключило

16 юни 2020

Online

Уебинар „Дигитализация и автоматизация на маркетинг и продажбени процеси“, Втора част

Дата:

16 юни 2020, вторник

Час:

15:00 - 16:30

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Limacon

За събитието

Реалността на днешната световна криза изправи бизнесите пред неподозирани предизвикателства и трудности. Особено за малкия и среден бизнес, попадането в капана на неяснотата и несигурността доведе до взимане на прибързани и болезнени решения за съкратяване на персонал и орязване на всякакви „ненужни“ разходи.

Днес, светът се държи на възможността да комуникира и извършва бизнес чрез интернет повече от всякога. Дигитализацията на една компанията стана приоритет номер 1 за много собственици на бизнес.

Защо е така? Има просто отговор: Защото чрез дигитализация на твоите бизнес, търговски и маркетинг процеси си по-малко зависим от географията и бързо можеш да реагираш на неприятни промени и катаклизми като днешните.

Дълго време инвестицията в системен маркетинг, в добре подредена търговска стратегия и в оптимизация на бизнес процесите в една компания, се считаше за второстепенна и незначителна за успеха в дългосрочен план. Да, по-лесно се инвестира в нещо, което можеш да пипнеш. Една машина, например. Но днес това не е достатъчно.

Ето защо ние вярваме, че експертизата и знанията, които натрупахме през последните 5 години, днес могат да бъдат от полза на компании, които виждат в сегашната ситуация повече възможности, отколкото проблеми. Компании, които искат да инвестират в подобряване на дигиталното си знание в момент, в който световната икономика е на бавен ход, но рано или късно ще има възход. И те искат да са абсолютно готови, когато това време дойде.

Предлагаме ви безплатен уебинар от две части. В първата част ще засегнем следните теми:

• Предизвикателства, позитиви и етапи на един процес по дигитализация на бизнес, маркетинг и търговски процеси.
• Какво е Marketing and Sales Alignment /синхронизация между маркетинг и продажби/ и защо е важно за успеха на един бизнес?
• Маркетинг микс за B2B компании – основни елементи
• Дигитални тенденции в B2B продажбите
• Централизирана платформа за управление на макретинг и търговски процеси като ключов елемент в успеха на дигитализацията
• Въпроси и отговори

В част втора ще засегнем основно автоматизацията на маркетинг и търговски процеси през решенията на HubSpot и няколко други инструмента. Ще споделим съвети и трикове при планиране и реализиране на маркетинг и продажбени автоматизации.

Дати: 19 май първа част и 16 юни втора част
Начало: 15:00 ч. ONLINE