Семинар „Защо маркетингът в социалните мрежи е отличен избор за кариерното ви развитие“

Приключило

9 септември 2020

Online

Семинар „Защо маркетингът в социалните мрежи е отличен избор за кариерното ви развитие“

Дата:

9 септември 2020, сряда

Час:

19:00 - 20:30

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

SoftUni Digital

За събитието

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема „Защо маркетингът в социалните мрежи е отличен избор за кариерното ви развитие“ нa 9 септември 2020 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Петър Хаджиколев.

Семинарът може да гледате онлайн от тук 👉 https://digital.softuni.bg/events/2344/why-social-media-marketing-is-a-good-option-for-your-career.

📌 В рамките на семинара ще се разгледа значението на дигиталния маркетинг и по-специално този в социалните мрежи, за съвременния бизнес. Ще се обсъди какво представлява работата на експертите по Social Media Marketing, какви са качествата, които са необходими, за да се развива човек в тази сфера и ключовите елементи от създаването на завладяващо съдържание, което да донесе по-добро позициониране за бранда и да подобри продажбите във Facebook. Сред обсъжданите теми ще бъдат развитието на мобилните технологии и значението им от маркетингова гледна точка, както и най-успешните формати за ангажиране на публиката и разказване на историята на бранда, който се рекламира.

👨‍💻 За Петър Хаджиколев

Петър е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit – компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините той трупа опит в създаването на съдържание, както в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. В момента Петър е маркетинг експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира в над 170 държави с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.