Семинар „Организация и планиране на сватби и събития“

Приключило

19 - 20 сеп. 2020

София

Семинар „Организация и планиране на сватби и събития“

Дата:

19 - 20 сеп. 2020, събота - неделя

Час:

10:00 - 16:30

Достъп:

Такса участие

Място:

Предстои уточняване, София

За контакти:

Ралица Демирева, 0888233177, E-Mail

Организатори:

Двете елши

За събитието

Идеален семинар за всеки, който иска да се впусне в организацията и планирането на събития – сватби, рожденни дни, кръщенета и партита.

Времетраене: 10:00 – 16:30 часа на 19 и 20 Септември

Водещ: Ралица Демирева (Двете елши, Двете елши сватби)

Цена Ранно пиле (при записване и плащане до края на юли): 90 лв.

Цена на записване до края на Август: 120 лв.

Цена от 1 септември: 150 лв.

Място: ще се уточни допълнително

Осигурен е обяд и кафе паузи.

Резервацията важи само при предварително плащане.
За събитието не важат ваучери и карти.
Снимка: Vonlè Art Photography

В този семинар ще покрием много теми, които ще са ви изключително полезни и които са развити на основа на дългогодишния ни опит в организацията на сватби и всякакви събития:

1. Началото:

• Създаване на стил – откъде да намерим вдъхновение и как да решим кой стил на работа е най-подходящ за нас?
• Колко голям искаме да е бизнеса ни и с какво точно ще се занимаваме – декорация, цялостна организация, флористика. Локален ли ще е бизнеса или в цялата страна? Организация на събития в чужбина.
• Легалната страна на нещата – фирми, самоосигуряващи се лица, данъци, наредба Н-18 и последни новости в законодателството, осигуровки и т.н.

2. Работа с клиенти:

• Комуникация с клиента – първа комуникация след получаване на запитване, поддържане на интерес, комуникация след оферта, след договаряне и по време на подготовката, в самия ден на събитието и последваща комуникация след приключване на работа. Консултации. Мостри.
• Изграждане на цялостна концепция и тема с клиента.
• Как да разберем вкуса и чувството за естетика на клиента и как да го приложим в работата си. Психология на клиента.
• Как да се справяме с проблемни клиенти.

3. Оферти и ценообразуване:

• Създаване на най-добрата оферта – как да правим оферти, стандартна оферта, модифициране спрямо желанията на клиента, значението на първата оферта.
• Ценообразуване – как да ценообразуваме, как да изчислим материали, труд и какво да вземем под внимание, проучване на пазара, доставчици.
• Договаряне на бюджет с клиента.
• Капаро – кога и какво капаро да поискаме.
• Планиране на финансовата страна на нещата.
• Закупуване на материали, наем на оборудване и поддържане на инвентар.

4. Организация и планиране:

• Процес на организация и нуждата от контрол и планиране.
• Как да планираме всеки аспект от организацията преди и в деня на събитието.
• Работа с график и точно определяне на времето, нужно за декорация.
• Работа в екип и разпределяне на задачи.

5. Работа с колеги:

• Партньорства и препоръки на колеги. Създаване на мрежа.
• Комуникация преди и по време на събитието – кетъринг, Dj, фотограф, флористи, сладкари, локация.

6. Реклама и маркетинг:

• Как да си търсим клиенти и силата на препоръките. Идеалният клиент.
• Канали за комуникация, социални мрежи, места за рекламиране
• Участия в изложения
• Важността на снимките, фотосесии
• Реклама, маркетинг план
• Сайт и брандиране
• Рекламни материали

Бонус теми:

1. Декорация и работа с живи цветя
2. Работа с дигитални файлове, купуване на права, програми за обработка, принт и др.
3. Полезни контакти на доставчици и колеги.