Събитие „Силата на Арома маркетинга“

Приключило

12 декември 2017

София

Събитие „Силата на Арома маркетинга“

Дата:

12 декември 2017, вторник

Час:

18:30 - 21:00

Достъп:

Входен билет

Място:

Ellinor's House, София, ул. Цар Асен 33

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Ellinors House

За събитието

*Събитието е канцелирано на 12.12.2017 г. от организаторите

Как да изградим лоялни клиенти със специфичен бранд аромат?
Как да повишим продажбите?
Как да създадем емоционална връзка с клиентите си?
Как до 65% от клиентите ни да се върнат отново при нас?

Ако си задавате някои от тези въпроси и редица други, това събитие е за вас.
В приятна атмосфера, на по чаша хубаво вино ще си говорим за Арома маркетинг.

Специални гости на събитието ще бъдат представители на най-големия производител на бранд аромати в България – SOLO AIR.

Арома маркетинга е част от сензитивния маркетинг и като такъв силата му е да изгражда емоционална връзка с клиентите, което повишава значително продажбите и броя на лоялните и доволни клиенти.

Ще получите знания и умения как да го имплементирате в своя маркетингов микс и заедно ще определим Вашия бранд аромат.

Събитието е първото от поредицата „Маркетингови вечери с Мария и Еми“.
Това са събития с различен формат. Тук няма да получите университетски лекции, а реални практически знания и умения, добри практики и идеи как да използвате различни маркетингови техники и похвати, които да ви донесат повече доволни клиенти.

За кого е предназначено това събитие:

За всички, чийто бранд има физически допир с клиенти.
За маркетинг мениджъри и специалисти, които искат да обогатят своите знания и умения по темата.
За собственици на търговски обекти, шоу руми, фитнес зали, медицински центрове, центрове за красота, финансови институции и др.

Заповядайте! Очакваме ви!

Цена: 30 лв.
(бонус: за всеки присъстващ безплатен бранд одит)
Час: 18:30 часа
Местата са ограничени!
Записване на тел: 087 991 2405, лично съобщение до Ellinor’s House или на e-mail: ellinorshouse@gmail.com

Лектори на събитието ще са маркетинг специалиста Мария Василева и технически специалист Емилия Брадфорд.